Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke at det er viktig for utfallet eller noe sånt, men du ba oss sjekke tabellen etter at vi hadde spilt.

Jeg har to tap og ikke ett. :whistle:

Hehe, ser det når. Heldigvis hadde ikke det noe å si for plasseringen eller poengene, men en gang kan det gjøre det. Fint du er ærlig :)

1-0 til meg begge kampene...

Jeg antar at du har spilt mot Pretty-boy, men gidder ikke å føre noe på tabellen før jeg har fått bekreftet dette. Ber om at dere alltid sier hvem dere har spilt mot slik at jeg skal slippe å lese flere poster tilbake for å gjette meg frem til kampene :)

Lenke til kommentar
første vant jeg 3-1 (carvalho fikk rødt kort) han stilte likevell med carvalho men vant andre kampen 7-0

Igjen, jeg kan ikke gjette meg frem til hvem som har spilt mot hverandre! Jeg fører ingen resultater før enten begge to har postet resultatene, eller at en av dere har postet resultatene med navn på begge spillerne.

Lenke til kommentar
Ikke at det er viktig for utfallet eller noe sånt, men du ba oss sjekke tabellen etter at vi hadde spilt.

Jeg har to tap og ikke ett. :whistle:

Hehe, ser det når. Heldigvis hadde ikke det noe å si for plasseringen eller poengene, men en gang kan det gjøre det. Fint du er ærlig :)

1-0 til meg begge kampene...

Jeg antar at du har spilt mot Pretty-boy, men gidder ikke å føre noe på tabellen før jeg har fått bekreftet dette. Ber om at dere alltid sier hvem dere har spilt mot slik at jeg skal slippe å lese flere poster tilbake for å gjette meg frem til kampene :)

Det stemmer, mot Prettyboy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...