PrettyBoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er klar for spilling i gruppe A hvis noen er med. Yees glemt daten vår, er klar jeg,.hva md dg?? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 har adda deg. kom på my country? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) 1-0 til meg begge kampene... Endret 7. september 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 jeg er klar til å spille etter dere er ferdig, legg til nextlivee! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 For dere i gruppe C som jeg skal spille mot; bare add meg på MSN coa_89@hotmaildotkom Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Ikke at det er viktig for utfallet eller noe sånt, men du ba oss sjekke tabellen etter at vi hadde spilt.Jeg har to tap og ikke ett. Hehe, ser det når. Heldigvis hadde ikke det noe å si for plasseringen eller poengene, men en gang kan det gjøre det. Fint du er ærlig 1-0 til meg begge kampene... Jeg antar at du har spilt mot Pretty-boy, men gidder ikke å føre noe på tabellen før jeg har fått bekreftet dette. Ber om at dere alltid sier hvem dere har spilt mot slik at jeg skal slippe å lese flere poster tilbake for å gjette meg frem til kampene Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Lang frist for gruppespillet synes jeg... Men så er jeg en utålmodig sjel, hehe Helt enig, men det er ikke alle som er så flinke som vår gruppe Er til og med en gruppe som ennå ikke har spilt kamper. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 første vant jeg 3-1 (carvalho fikk rødt kort) han stilte likevell med carvalho men vant andre kampen 7-0 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 første vant jeg 3-1 (carvalho fikk rødt kort) han stilte likevell med carvalho men vant andre kampen 7-0 Igjen, jeg kan ikke gjette meg frem til hvem som har spilt mot hverandre! Jeg fører ingen resultater før enten begge to har postet resultatene, eller at en av dere har postet resultatene med navn på begge spillerne. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke at det er viktig for utfallet eller noe sånt, men du ba oss sjekke tabellen etter at vi hadde spilt.Jeg har to tap og ikke ett. Hehe, ser det når. Heldigvis hadde ikke det noe å si for plasseringen eller poengene, men en gang kan det gjøre det. Fint du er ærlig 1-0 til meg begge kampene... Jeg antar at du har spilt mot Pretty-boy, men gidder ikke å føre noe på tabellen før jeg har fått bekreftet dette. Ber om at dere alltid sier hvem dere har spilt mot slik at jeg skal slippe å lese flere poster tilbake for å gjette meg frem til kampene Det stemmer, mot Prettyboy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ziuung vant begge kampene 1-0, Weeser vant først 3-1 også 7-0 Mææn dere gode jo, trodde jeg var god, skjønner ikke hvorfor spillerne deres er mye raksere enn mine Gjenstår det bare Tokland,. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 nextlivee slo marco-man 3-1 og 7-0, i første kamp fikk han carvalho utvist! Men brukte han også i andre kampen.. Så han kan ikke spille med Carvalho i neste kamp Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen i gruppe 3 som kan spille idag? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) har nå spilt mot Autzen vant begge kampene 1-0 og 3-2 Endret 8. september 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fontastic vant begge kampene 1 - 0 og 3 - 2. Når kan noen andre fra gruppe C spille? Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 autzen og hcg er lagt til på msn, men å svare er visst ikke mulig tror jeg Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ^ Jeg kan spille i kveld, men ser ikke ut som du er på MSN nå. Bare nudge som en gal hvis du logger på igjen. Samme gjelder HCG. Lenke til kommentar
tokland123 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gruppe A, Jeg er klar i morgen kveld! gi beskjed om dere kan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå