Gå til innhold

tror dere blir 3,2Ghz på 2100+?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SLK 900 og delta 120mm ja.. Det skulle råkke hardt.

 

Har du noen kamerater på besøk som ikke er døve, burde du kjøpe på en rheobus, slik at du kan skru ned vifta litt.

 

Ser du har et nf7 hovedkort, det er jo ganske bra til overklokking, så du skulle nok klare en del overklokking med det.

 

SKal nok klare å klokke en del da ja.

Lenke til kommentar

ALT går an!!!! (nesten) bare skru vifta i duckt`en legg den oppå sinken og se hva du må gjøre for å feste den, lag eventuellt en festebrakett ev en tom colaboks, jeg er sikker på at du har en liggende, og hvis ikke er det 99kr +pant på statoil for et brett nå... ;)

Lenke til kommentar

Hei Thomas.

 

Vet du om det er en Palomino eller en Thoroughbred CPU (XP2100+) du har? Hvis det er en Thoroughbred, vet du om det er A eller B du har? Hvis du skal klokke den så høyt som du sier må du ha en Thoroughbred B. Du kommer uansett ikke til 3,2GHz men til 3200+ kan gå fint.

Lenke til kommentar

Altså, Thomas... Kan jeg bare få komme med et lite forslag?? =)

Et norsk skrivekurs tror jeg hadde gjort seg...

 

Jeg måtte lese det innlegget ditt et par - tre ganger før jeg faktisk begynte å skjønne noe... ; )

 

Og som nevnt tidligere, 3,2 gHz kan du bare glemme... XP 3200+ derimot er en helt annen sak... =)

Lenke til kommentar
Altså, Thomas... Kan jeg bare få komme med et lite forslag?? =)

Et norsk skrivekurs tror jeg hadde gjort seg...

 

Jeg måtte lese det innlegget ditt et par - tre ganger før jeg faktisk begynte å skjønne noe... ; )

 

Og som nevnt tidligere, 3,2 gHz kan du bare glemme... XP 3200+ derimot er en helt annen sak... =)

 

Les signaturen til Thomas:-), så skjønner du problemet han har! Dette har vært et hett tema før. Vær grei og la den debatten ligge!

Lenke til kommentar
Hei Thomas.

 

Vet du om det er en Palomino eller en Thoroughbred CPU (XP2100+) du har? Hvis det er en Thoroughbred, vet du om det er A eller B du har? Hvis du skal klokke den så høyt som du sier må du ha en Thoroughbred B. Du kommer uansett ikke til 3,2GHz men til 3200+ kan gå fint.

 

jeg har B :o

 

ok takk for alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...