Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Mitt Asus A7N8X har fått korrupt bios. Ufattelig irriterende. Så jeg tenker jeg slår to fluer i en smekk og kjøper en BIOs Savior så jeg sikrer meg mot framtidige biosproblemer. Er det noen webshoper som fører disse i norge? Er det sannsynlig at typen som brukes på nforce2 kortene vil brukes på framtidige hovedkort? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://www.eksitdata.com/ .Har ikke sett denne i Norge... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hakke peil, men sjansen for at biosen blir korrupt minker etter hver nye bios som kommer ut. Har selv måtte sende mitt Abit NF7-s inn igjen for fixes. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hakke peil, men sjansen for at biosen blir korrupt minker etter hver nye bios som kommer ut. Har selv måtte sende mitt Abit NF7-s inn igjen for fixes. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 vel, mitt er voltmodda og planslipt ¨på NB med pålimt kjøleribbe på sb, så jeg kan ikke reklamere :-? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 hadde akkurat gledet meg til å teste den nye NorthPole NB kjøleren min og vdd mod må få bestilt så fort som mulig føler meg som en betatester for de der jævla asus SATA corruption, bios corruption,de glemmer oss 1.x brukere for å presse oss til å punge ut for 2.0, irritere meg Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vet du om den Northpole kjøleren bråker stort? Hvis bios allerede er korrupt så hjelper det ikke stort med en bios savior.. En ting du kan prøve er å sette i en låst 100Mhz bus prosessor.. F.eks en gammel Duron. Har du flax så starter maskinen igjen. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 nothpole har jeg ikke forsøkt enda, men den var oppgitt til 27,5 dB uanz har jeg tenkt å dimme ned denne hvis det er nødvendig. Kjøleribben ser ihvertfall VELDIG bra ut, og bunnen er speil. jeg har allerede forsøkt med en duron 600, men det funket ikke BIOS Savior'en har jeg tenkt å bestille med forhåndsinnlagt bios på, så da skal den vel hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå