DeadManWalking Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nokia 5630, billigste med Wifi. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gar en HTC Magic som jeg kjøpte på QXL for 4000kr et par uker etter at telefonen kom på markedet. Før det hadde jeg både HTC Touch Diamond og Samsung Innov8, men ble aldri tilfreds med disse. Jeg har allerede forhåndsbestilt en Palm Pre, så min Magic blir nok enten reserrvetelefon eller solgt om Pre innfrir. Er jo vanvittig godt fornøyd med android og HTC, og har lite å utsette på Magic, men noen ting burde vært kraftig forbedret. Batteri for det første, deretter savner jeg en litt bedre skjerm i forhold til oppløsning. 3,5mm jack savner jo man også. Men samtidig liker jeg designet til Magic mye bedre enn Hero. Så når Magic nå får Sense blir det jo skikkelig stas, og lite som skiller telefonene. Palm Pre er derimot drømmen. WebOS ser magisk ut, og med de nye patchene er alle de tidligere problemene løst. Slide-qwerty-tastaturet blir også spennende å teste ut! Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har en Samsung OmniaHD, betalte ca6500 med 1 års forsikring med telenor abo. Kjøpte den i juli mnd. Før det hadde jeg en Sonyericsson K850 som jeg hadde i nesten 2 år! Er forresten veldig fornøyd med Samsungen min. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 LG KU990 Viewty, bytta fra HTC Tytn 2. angrer Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Samsung Jet. Knall telefon med veldig god skjerm. Kameraet er også bra. Kjøpte den fra chess.no. Før hadde jeg en Motorla Rizr Z8. Angrer ikke Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har en Nokia E71. (: Folk sier det er en "pappatelefon" og "businessmobil", men bryr meg ikke stort. Den er dødsdigg å skrive på, den er rask, kan koble meg til internett (lokalt også), er liten og tåler en del. Derimot skulle jeg gjerne hatt noen morsomme spill på den, men det er vel min latskap som gjør at jeg ikke har lasta inn noen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 HTC TouchHD. Angrer. Angrer. Angrer. 6000kr for en mobil med gammal, treg og forbanna Windows Mobile OS. Kameraet suger. Radioen suger. Musikkspilleren kan delvis gå og henge seg. 60% minnebruk når ingen ting står på suger. Kan ramse opp i en time. En god telefon, men altfor treg og helvetes irriterende til tider. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=527184 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 BumpBumpBump. Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 HTC Touch (jobbmobil) og Sony Ericsson T700 (privat). Ellers har jeg hatt en drøss av forskjellige modeller fra Siemens, Samsung og LG. Lenke til kommentar
Tern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Svart Iphone 3Gs 16gb med Netcom iConnect, og er storfornøyd. hadde en KU990 viewty fra før og overgangen fra den touch telefonen til ihpone var himmelsk, og nå som Tethering er aktivert uten jailbreak fra netcom sin side er det bare mer himmelsk. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Htc hero, er vel den beste telefonen jeg har hatt:) Har prøvd det meste av telefoner. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nokia 5800. Billig men ikke bra... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 HTC Touch, men har også en N95 8GB som ligger og støver. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 SE 810i med chess i snart 3 år nå. Digger den tlf, tøler mye, aldri hatt noe problem med den, har alt som en mobil trenger for min del, ok å skrive på, kameraet er det eneste som er dårligere på nå enn før men jeg har da vanlige kamerar. og batteriet holder i ca 6 dager siden jeg ikke er en storbruker av mobiltlf. Men har siklet litt på HTC leo i det siste, ser fram til å lese tester av den, vis den ikke duger så skal jeg beholde 810i til den dør(evt til en annen mob som overbeviser meg). Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 en HTC S710, utrolig responstid, tar ca 4-5 sek fra jeg trykker opp en kontakt og velger sms til den faktisk kommer inn i sms-programmet. Batteriet er det heller ingen ting å si på, det holder nesten ut en dag nå! Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har en fin iPhone som begynner å bli ganske slitt. Så skal skifte den ut med enda en 3GS. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nokia e71 absolutt heilt grei telefon, men kjøper nok snart ny Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har en HTC Diamond 2 nå kosta meg 4 høvdinger når jeg kjøpte den uten abb. Storfornøyd med den Før den hadde jeg en Nokia n73. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HD2, ingen over, ingen ved siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå