KoKo_ Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei! Kan ikke koble på messengerkontoen min. Den fungerte fint i dag tidlig, hjemme. Kunne ikke koble til på jobb (tenkte kanskje IT hadde stengt noen porter) Kom hjem, kunne heller ikke koble til her. Bruker pidgin på min hjemmePC, der får jeg "Connection error from Notification server: Reading error" Fruen er på samme nettverk og får koblet seg til på sin laptop. Jeg prøvde å koble til min konto på hennes laptop, men får samme feilmelding som jeg fikk på jobben; en indikasjon på at jeg enten ikke er koblet til internett eller at det er noen porter som er lukket. Kan dette tyde på at jeg er sperret hos MS? Noen forslag til hvor jeg starter med å løse dette? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det fikset seg visst i løpet av natten. Får satse på at det var noe internt hos MS. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Var jo ikke så mye å takke for da Jeg tenkte hvertfall som deg at sjansen for at det var noe krøll hos MS var stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå