Gaarulf Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vel, har nå en 67mage som jeg ikke har spilt på siden 2.3 patchen, og fant akuratt ut hvor fett og enkelt AoE virkelig var. Nettop knerta 100 sånne fugler i Hellfire peninsula, men de var for lav level til at det virka ekstremt effektivt. Generelt: Hvor i outland finnes det en skokk med melee mobs som er rundt lvl 65? Og er det mulig å AoE grinde direkte i Northrend bare med trashgear? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 I Nagrand rett sør for the abandoned armory (eller noe?) er det en gjeng med fugler du kan aoe-grinde. De er vel rundt 66 tror jeg... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Med litt trening kan du også farme Blood Elfs i Shadowmoon Valley mellom Ecplise Point og Sanctum of Stars. Det er litt tråkit i starten, men når du får dreisen på det går det som en drøm. Masse mobs og spawnraten er rask nok til at du aldri har "mob downtime". Kan nok drive på her til 71 tror jeg. I northrend har du ikke så gode muligheter, men hvis jeg ikke husker feil er det ei hule litt sør for Explorers League Outpost med masse dverger inni. Tror alle er melee, og det er gode "LoS pull" muligheter skulle det være ranged attack-mobs. På begge disse stedene dropper det flust med grønne ting og cloth/cash, så det er bare å farme -> tailor'e -> disenchante alle greens du plukker opp og lager = en grei sum penge. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har seg sånn at magen min er fra da jeg var 12/13 år, og har aldri hatt noen proffs. har vel 60 i tailroing og enchanting. Tenker jeg skal ta meg en runde å fikse Mining / skinning eller noe. Men uansett, takk for tipset! Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nord for wyrmrest temple i dragonblight er det vel en gjeng med undead nedi ei grop, med ganske hissig respawn rate og om eg ikkje husker feil. Pull med mount..nova, blizzard, win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå