Krillekongen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fettet brytes ned, FYI Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har lest om den slankepillen. Fettet du spiser skal gå rett ut igjen. Det virker. Men avføringa er full av noe som minner om olje. Dette er det fettet som var i maten, og som du ikke har klart å ta opp. Hvis du vil ha normal avføring, kan du ikke bare spise piller og kebab. Det har ekkel avføring som bivirkning. Det er jo faktisk dette som er poenget med pillen. Fettet kan jo ikke på magisk vis forsvinne. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har lest om den slankepillen. Fettet du spiser skal gå rett ut igjen. Det virker. Men avføringa er full av noe som minner om olje. Dette er det fettet som var i maten, og som du ikke har klart å ta opp. Hvis du vil ha normal avføring, kan du ikke bare spise piller og kebab. Det har ekkel avføring som bivirkning. Det er jo faktisk dette som er poenget med pillen. Fettet kan jo ikke på magisk vis forsvinne. hvem bryr seg vel om avføringen dessuten skader det vel ikke om verden blir overflødig av fett, fettet kan jo smøres på brødskiva til fattige barn i afrika, og det er jo.. vel.. fett! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mn de er litt dyre. Jeg husker ikke navnet, men jeg tror de er lovlige i Norge. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Alli heter dem vel? Er lovlige i Norge, men folk med BMI under 28 er ikke anbefalt å bruke dem. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja da. Det finnes piller som regulerer energiopptaket ditt mot forbruk. Det er jo derfor vi ikke har problemer med fedme.. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mn de er litt dyre. Jeg husker ikke navnet, men jeg tror de er lovlige i Norge. ja barna fra afrika er litt dyre, de heter Muhammed og er sikkert lovlig også bare de ikke er bilbombere og sånn håper ikke jeg er litt drøy Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Eksentron: Hvorfor denne BMI-grensen? Andre bivirkninger enn oljebæsj? Endret 27. august 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er ikke en grense, egentlig, da det er reseptfritt, men det er anbefalt at ingen under 28 i BMI bruker det. Leste det på nettavisen eller noe sånt for en stund siden. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Men det stod ikke HVORFOR? Risikerer tynnere personer å få i seg for lite fett, eller noe sånt? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 en ting jeg har lurt på, jeg har sikkert spurt om det før og glemt det igjen, er at er det slik at slanke personer burde spise mer usunt enn litt kraftigere folk? Bør de hive i seg rått sukker og smør for å legge på seg hvis de er altfor tynne istedet for å spise epler og bananer? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nja, er nå anbefalt å heller spise sunnere mat med en del kalorier i osv. Evt. bruke diverse gainers osv. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jeg håper at noen en gang finner opp noe som gjør at vi kan sove mindre, muligens, gjøre som noen skapninger, at halve hjernen hviler mens den andre jobber. jeg vet ikke hvor effektive vi ville ha vært med halve hjernen, men vi trenger noe som gjør at vi trenger mindre søvn. Polyfasisk søvn er kanskje noe for deg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jeg håper at noen en gang finner opp noe som gjør at vi kan sove mindre, muligens, gjøre som noen skapninger, at halve hjernen hviler mens den andre jobber. jeg vet ikke hvor effektive vi ville ha vært med halve hjernen, men vi trenger noe som gjør at vi trenger mindre søvn. Polyfasisk søvn er kanskje noe for deg Der kom du meg i forkjøpet ubermans sleep schedule Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 eller rett og slett bare bli som han som ikke sov på 14 år Lenke til kommentar
Johari Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noe for å sove mindre eksisterer allerede, det amerikanske militæret har tabletter som gjør at de kan gå i 3 døgn uten søvn, og det helt uten ettervirkninger. Selv om det er på teststadie enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tidsmaskin og teleporterings-dingseboms, fuck dyre fly-, tog- og buss-selskaper >< Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Skole via internett... PLZ! Neineinei, det er old school, det vi virkelig trenger er sånne små piller man spiser så er man ekspert på det faget Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Evt. lære-lydbøker man har på om natten, og neste dag kan man alt Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Piller er kulere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå