krokodille25 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lurte på om det finnes en rimelig gadget som kan brukes til og gå på internett med? Tenker da på trådløst som jeg kan bruke i friminuttene på skolen o.l. Bør helst ha et tastatur og flash player (ikke nødvendig) og bør være ganske rimelig, siden den skal bare oppfylle kravene mine. Har sett sånne på film og vet ikke hva de heter, og det ser litt kult ut. Fint hvis den har støtte for msn (ikke nødvendig) Egentlig hvis du vet om en duppeditt som kan gå inn på internett med og gjerne har et tastatur Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ipod touch? Men den er kanskje litt dyrer en hva du hadde tenkt? Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Njaaaa, kanskje, har psp, men tenkte liksom på noe med tastatur? Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Takker =D tror forresten jeg går og kjøper en ipod touch i morgen nå som du nevner det =P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hehe, hvis du skal ha noe med ordentlig tastatur så må det vel bli en pc? Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har jo en mini pc fra før da =P Men trenger noe til og ha i lomma =D synes du 1.600kr er mye for den nyeste ipod touchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå