SuperSkunk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hei! Jeg lurer på omnoen av dere har noenfavorittspots i nordmarka hvor mankan fiske og telte? Har vært ved bjørnsjøen og lille andungen, eller noe sånt. og det var ganske smooth der. Nevn gjernesteder som det! Og fiskekort - når er sesong og aldersgrense? Og må man ha fiskekort i hele nordmarka? Endret 26. august 2009 av SuperSkunk Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 http://www.osifjell.no/turer/120 Lenke til kommentar
hansa_aass Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg lurer på omnoen av dere har noenfavorittspots i nordmarka hvor mankan fiske og telte? Har vært ved bjørnsjøen og lille andungen, eller noe sånt. og det var ganske smooth der. Nevn gjernesteder som det! Og fiskekort - når er sesong og aldersgrense? Og må man ha fiskekort i hele nordmarka? Øyvann! En perle i Nordmarka med mye fisk! gå fra Sørkedalen ved parkeringsplassen ved skolen, deretter gå til Finnerud og videre innover mot Bjørnsjøen (passer veien opp til Kobberhuagshytta). På toppen av bakken, ta til høyre inn mot Øyvann (ikke merket, bruk kart). Den fineste telt/fiskeplassen er på østsiden av vannet. Mvh Hc Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg tror muligens jeg har vært der. Isåfal var det meget fint der! Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det er utrolig fint og telte ved Heggelivann. Jeg vet dessverre ikke noe om fiskemuligetene. Lenke til kommentar
suitsyou Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 sjekk ut: www.storfiskern.no det er siden som tar for seg alt slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå