Gå til innhold

Innlagt 19-åring med alkoholikerlever gikk på pub!

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folk har problemer, og noen tyr til alkohol for å glemme dem.

!9 åringen fortjener å dø, du går ikke fra et sykehus når du har leversvikt for å gå på en bar. Sier seg selv.

Men 22 åringen var en trist sak, å bli nektet lever fordi man har ikke vist at man kan være edru i 6 måneder, hvordan skulle man gjort det hvis man er innlagt i et sykehus? Blir som å vli fortalt av en mekaniker at du får ikke ny motor til bil, før du viser at du ikke ruser moteren i løpet av 6 måneder, funker dårlig når motoren er ødelagt. For et ødelagt system...

Lenke til kommentar

Har selv to onkler som drikker seg halvt i hjel gang på gang. Ikke særlig gøy egentlig å se på at du fucker opp alt sånn.

Eller, jeg er forsåvidt glad at jeg endte opp med den eneste i den søskenflokken som ikke drikker seg halvt ihjel som mor, og jeg har nesten ikke kontakt med noen av de to der, likevel jævlig å se hvordan de drikker seg fra hus og kone, og på sykehus i ny og ne.. :no:

Lenke til kommentar

Angående 22 åringen så er det rett og slett bare tragisk at noe slikt skjedde. Forstod jeg det riktig at fyren ikke klarte å komme seg ut av sykehuset for å bevise at han ville klare seg seks mnd uten alkehol?

Den regelen med at man må være rusfri i feks 6 mnd viser jo bare om personen er bestemt for å forandre livet sitt eller ikke. Er jo ikke rettferdig at hvem som helst skal få nytt organ, for å så gå ut å feks drikke seg ihjel, mens en som viser at han/hun fortjener det med å holde seg vekke fra alkehol ikke får pga det rett og slett ikke er noen organer ledig.

Er jo ikke akkurat overflødig med donor organer, så man må jo gjøre seg fortjent til det.

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men korleis er det med helgefylla? Er det skadeleg om ein lever grett i vekene? Mogleg eit dumt spørsmål.

Eg kjenner eg slenger meg mykje på den sjølve, er så utruleg lei livet at det er herleg å drikke seg dritafull å berre gløyme elendigheita i gode veners lag.

Det er dessverre ofte slik i min alder at dei fleste sosiale samvær er alkoholrelaterte (i helgene iallefall). :p

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men korleis er det med helgefylla? Er det skadeleg om ein lever grett i vekene? Mogleg eit dumt spørsmål.

Eg kjenner eg slenger meg mykje på den sjølve, er så utruleg lei livet at det er herleg å drikke seg dritafull å berre gløyme elendigheita i gode veners lag.

Det er dessverre ofte slik i min alder at dei fleste sosiale samvær er alkoholrelaterte (i helgene iallefall). :p

Å spare opp daglige doser og ta alt på en gang er vel ikke helt bra akkurat. Men en to, tre fester i måneden er vel ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...