Sumpen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Heia! Fikk ny PC fra skolen igår, og var meget fornøyd med denne, men midt på dagen idag forsvant plutselig en masse fra den! Snarveier på skrivebordet er forsvunnet, og så og si alt i Start > Alle programmer er borte. Har ikke rukket å innstalere noe fælt noe enda, så ser ikke hva som kan ha forårsaket dette. Vurderte en systemgjenoppretting, men også dette var borte fra tilbehør. Hva kan jeg gjøre? Anyone? Windows XP btw. Denne meldingen kommer når jeg starter maskinen forresten: "Ugyldig Boot.ini fil Starter opp fra Cwindows\" Endret 26. august 2009 av Sumpen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du har ikke kjørt en heftig register cleaner? Lenke til kommentar
Sumpen Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har nok ikke det nei, men kjørte Ccleaner sin registry-cleaner ETTER at problemet oppstod, og da bør jo ikke det ha noe å si. Fant forresten ut at .exe-filene er på plass, men ikke i Start-menyen eller som snarveier noe sted. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvis det er en pc du leier/låner av skolen, så ville jeg konfrontert de ITansvarlige med det. Men det høres litt rart ut at ikonene/snarveiene bare forsvinner... Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis det er en skolemaskin så kan problemet være at du må synkronisere me skolenett, hvis du bruker dette da. Har hatt lignende problemer med at filer å mapper forsvinner hvis man ikke synkroniserer med skolenettet før man slår av dataen og tar den med seg hjem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå