Thomisa Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei! har bestilt 2 4890 1gb kort, og et bruker 2*6 pin's kontakter problemet er bare at jeg har 2 av de, men så fulgte det med 2 kabler som var at du kunne montere 2*4 pin's, med en 6 pin på enden, men så står det i bruksanvisningen at det blir feil å koble 2*4 pins for og få 1 6 pins kontakt, er det bare jeg som misforstår, eller går det ikke an? og hvorfor følger det med to sånn kabler da?:S Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 mener det følger med vanlige forlengerkabler for kortene, ang styrke så joda så lebge du ikke overklokker sinnsykt så holder 650 watt. jeg har koble forlengere på strømkablenetil korta og det kan ikke gjøres feil, unntatt hvis du kobler alt på bare en kabel. da kan startampen bli litt for høy. Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 er ikke forlengelses kabel jeg mener, jeg mener at jeg må bruke 2 4pins kontakter for og få en 6 pins kontakt Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Det står i bruksanvisningen: bad power connection XFX does not support the use of two 4-pin to one 6-pin power cable converter for these graphics cards. They are only designed to work with high performance power supplies using 6-pin PCI express power cable. men hvorfor er det med en converter fra 2 4-pin til 1 6-pin da? :S er to sånne jeg mener er med: Visit My Website er to sånne jeg mener er med: Visit My Website Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det betyr ikke at det ikke vil fungere, men at de anbefaler at man helst bruker en PSU med nok dedikerte kabler til skjermkort. Du kan fortsatt bruke disse splitterkablene. Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 okei, men det vil ikke ødelegge skjermkortet eller på noen måte skade det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Egentlig ikke, folk bruker disse og det skal fungere greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå