Torrevieja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1013718...ut/Product.html Er det noen som veit om det kommer en bedre versjon en denne ? Region A release ? [skal] ha denne i best utgave Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har ikke svar på spørsmålet ditt, men noen som vet om den versjonen på Play har norsk tekst? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Det er hovedsaklig 4 BD versjoner som er aktuelle for oss i Noreg. Norsk/nordisk utgivelse; DTS HD-MA lydspor (vet ikke om det er 5.1 eller 7.1 men regner vel med at det er 5.1), Dansk, finsk, norsk, svensk på undertekster, usikker på hva som er av ekstramateriale (regner med samme som UK) og også usikker på om det Theatrical, DC eller begge på denne utgivelsen (står litt forskjellig spilletider rundt om på nettet...) EDIT; iflg. ett bilde jeg fant av bakcoveret på den norske, så er det tydeligvis kun DC på denne (står ingenting om 2 versjoner, og eneste spilletid står oppført som 2t13m=133min=DC)...bottom line er vel klart; hold dere unna den norske BD utgivelsen! UK utgivelse; DTS HD-MA 5.1, kun engelske subs, ekstramateriale det som står hos bl.a. play, både Theatrical og DC. US utgivelse (+ kanadisk som er den samme med unntak av at coveret er tospråklig); DTS HD-MA 5.1 lydspor (engelsk, fransk og portugisisk), English, Spanish, French, Portuguese subs, samme ekstramaterial som UK utgivelsen, både Theatrical og DC. Tysk Steelbook utgivelse; Vet ikke noe mer om denne enn det som står hos amazon.de... DTS HD-MA 7.1 (tysk + engelsk), tyske subs, 133 min spilletid som indikerer DC, usikker på ekstramateriale... Har UK disc'en selv. Endret 14. desember 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå