Gå til innhold

Leon: The Professional : Director's Cut Blu-ray!

Torrevieja

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det er hovedsaklig 4 BD versjoner som er aktuelle for oss i Noreg.

Norsk/nordisk utgivelse;

lucbessonleonblu.jpg

DTS HD-MA lydspor (vet ikke om det er 5.1 eller 7.1 men regner vel med at det er 5.1), Dansk, finsk, norsk, svensk på undertekster, usikker på hva som er av ekstramateriale (regner med samme som UK) og også usikker på om det Theatrical, DC eller begge på denne utgivelsen (står litt forskjellig spilletider rundt om på nettet...) EDIT; iflg. ett bilde jeg fant av bakcoveret på den norske, så er det tydeligvis kun DC på denne (står ingenting om 2 versjoner, og eneste spilletid står oppført som 2t13m=133min=DC)...bottom line er vel klart; hold dere unna den norske BD utgivelsen!

UK utgivelse;

10137184m.jpg

DTS HD-MA 5.1, kun engelske subs, ekstramateriale det som står hos bl.a. play, både Theatrical og DC.

US utgivelse (+ kanadisk som er den samme med unntak av at coveret er tospråklig);

5157rrvvhxL._SL500_AA240_.jpg

DTS HD-MA 5.1 lydspor (engelsk, fransk og portugisisk), English, Spanish, French, Portuguese subs, samme ekstramaterial som UK utgivelsen, både Theatrical og DC.

Tysk Steelbook utgivelse;

41bnAhnfFVL._AA240_.jpg

Vet ikke noe mer om denne enn det som står hos amazon.de... DTS HD-MA 7.1 (tysk + engelsk), tyske subs, 133 min spilletid som indikerer DC, usikker på ekstramateriale...

Har UK disc'en selv.

Endret av Hrundi V. Bakshi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...