Kirchhoff Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har lest på anandtech.com at det finnes et program som skulle være et erstatningsverktøy til TRIM. Et program som ordner opp i blokk rotet. Er det noen som vet når firmware med TRIM støtte kommer til ocz vertex? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 TRIM er på plass på Vertex (i form av 1.42B, B står for Beta) men det er mange problemer relatert til dette. Vent til de slipper en FW som ikke er beta. Hvis du vil ha ytelsen "som fra fabrikk" er det bare HDDerase som hjelper. HDDerase tømmer SSD'en for data så du må kjøre backup og restore når du er ferdig. Jeg gjentar du mister alle data hvis du ikke tar backup ;-) Anbefaler TrueImage for Backup-Restore. Hvis du ikke har noe du må ta vare på er det jo bare å reinstallere med W7. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 "Pretty sweet huh? You'd get the same results from the Indilinx Wiper Tool, but this one happens automatically. You get nearly-new performance without doing a thing. TRIM is awesome. The firmware is available from both OCZ and Super Talent but I’d avoid it until it hits final. The Indilinx Wiper Tool is more than sufficient for your TRIMing needs for now." http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=3625 Jeg har lyst på "the indilinx wiper tool". Noen som vet hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå