DaRe_deVIl Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Her er det ett bevis på att AMD er best http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...34_3750,00.html mvh AMD ruuleer, Intel sucks Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 jey..aldri sett denne topicen før! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Litt useriøst, men er jo enig at AMD er best :wink: Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 forøvrig er det en test som AMD selv har laget..kanskje noe man ikke skal stole blindt på? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 neste uke kan det være anerledes.. og det er forskjellige felt de er gode på.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jaja, jeg tror det ikke før jeg har prøvd det selv - og det har jeg gjort, og tror det da ikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hehe, leste nettopp en artikkel om testing utført av parter som har noe å vinne på å vri test resultater en viss vei... det som overrasker mest, er den øke ytelsen på P4 med HT disabla, i forhold til HT enablet...noen andre, "uavhenginge" sider som kan bekrefte? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hehe, leste nettopp en artikkel om testing utført av parter som har noe å vinne på å vri test resultater en viss vei... det som overrasker mest, er den øke ytelsen på P4 med HT disabla, i forhold til HT enablet...noen andre, "uavhenginge" sider som kan bekrefte? HT har ingen (positiv) effekt med mindre man kjører flere prosesser (programmer) samtidig eller bruker et program som støtter SMP (flere prosessorer). Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 De fleste uavhengige sider har kommer til at HyperThreading gjøre maskinene kjappere. Trodde vel også der var derfor Intel introduserte det. AMD har utelatt HT siden en XP 3200+ ikke er kjappere enn en P4 3.0HT og det ville sett litt dumt ut. De[amd] kan godt skrive noe annet men det er BS - enkelt og greit. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 alle ser en halv cm mellomrom mello pollene til AMD pg INTEL, men JEG ser at det er snakk om 2 % forskjell.. WOOW ASAAA! (men AMD er best, så det så) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Her er det ett bevis på att AMD er best http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...34_3750,00.html mvh AMD ruuleer, Intel sucks De måtte lage en selv ja Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ja det må sikkert Intel og. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ja det må sikkert Intel og. oj oj ble du hårsår nå, når skal dere lere dere å tåle en fleip Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det blir litt for useriøst. 1. Intel har hatt den 3ghz'ern ute en god stund nå (lengre en amd sin xp3000 om jeg ikke husker feil) 2. Det er ikke snakk om noen merkbare forskjeller her. 3. Kan ikke dette og ha noe med chipset og minne etc som har blitt brukt og? selv om jeg antar at det er brukt rimelig godt samenlignbare komponenter. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ja det må sikkert Intel og. oj oj ble du hårsår nå, når skal dere lere dere å tåle en fleip Ja jeg ble så sint, så sint. nei... det står bare www.amd.com i linken så da regner jeg med det var intel (eller julenissen) som laga testen. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Uff, amd er absolutt ikke best, heller ikke intel. Har du noen gang lekt kongen av Haugen? Man er som regel på toppen og gliser stort, plutselig dukker det opp en liten pjokk som er raskere og sluere enn deg og dunker deg ned bakfra... Man har tronen en stund, inntil noen tar den fra deg. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det virker jo ikke til å stole på de der resultatene...jeg mener...det er jo lagt ut på AMD sine sider! seff skrøyter de av sine egne CPU'er der! Utifra andre tester jeg har sett så er det ganske likt mellom begge CPU merkene...uansett, jeg holder meg foreløpig til P4...det er jo heller ikke rart(hvis de resultatene stemmer da)at xp3200+ ligger på første plass! hadde de testa en P4 3.2GHz 800Mhz FSB hadde den helt sikkert hvert like god Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg var alltid kongen på haugen på barneskolen Jeg og en til mot resten av klassa (guttene). Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Uff, amd er absolutt ikke best, heller ikke intel. Har du noen gang lekt kongen av Haugen? Man er som regel på toppen og gliser stort, plutselig dukker det opp en liten pjokk som er raskere og sluere enn deg og dunker deg ned bakfra... Man har tronen en stund, inntil noen tar den fra deg. Via er den slue lille guttefaen som kommer og dytter ned Intel og AMD fra haugen !! Før man vet ordet av det så lanserer Via sin "C4" med eksplosiv ytelse som blåser vekk både Intel og AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå