Bruker-111299 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Selv har jeg bakpotte fra Biltema som kostet 329,- kr, og den lyder ikke så altfor ulikt de til 2000,- kr. Med andre ord litt grom lyd. Endret 29. august 2009 av da90el Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg registrerer at mitt bidrag ble slettet mens minst like åndssvake innlegg forble urørt, så jeg gjentar: Jeg spyr av denne tråden. Endret 30. august 2009 av Olsenhower Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Enig med deg Hahaa. Det er din bil, så gjør hva du vil med den. Jeg gjorde et søk på effektpotte på ebay, men fant ganske lite faktisk. Kanskje du bør overveie et luftfilter\konfilter? Dette f.eks Power intake filter Kan gi ganske så godlyd det Har akkurat montert et selv på riskokern og det ble plutselig mye artigere å kjøre bil. Det er jo bare et rør som byttes ut med den ene slangen på luftinntaket. nei det skal jeg ikke. har bestemt meg for effekt enderør. og IKKE noe anet. er det ingen som har forslag å komme med. så ikke svar Lenke til kommentar
epifant Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 DIN bil, DINE penger, DIN smak. www.streetperformance-butik.se har kit fra Simons til 9000 CS. Supersprint skal også være et svært bra alternativ, men det ligger nok litt høyere i pris. Føres vel av www.felgimport.no om ikke jeg tar feil. Men best råd får du sannsynligvis på saab turbo-forumet. Kanskje noen har noe brukt liggende også Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://www.xtremecar.no/shop/index.php?cPa...t=2a&page=2 her har de noe til din bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå