Nilsen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Utvidet garanti for bærbar-batterier rettet mot bedriftsmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Batteriet er ikke bakover kompatibelt med eksisterende maskiner, men det vil passe til enkelte fremtidige modeller. Det er forøvrig maskinene HP EliteBook 6930p, HP Compaq’s 6730b, 6530b og 6735b som foreløpig har støtte for det nye batteriet.Eh, disse modellene er jo på markedet i dag og har vært det en god stund. Jeg har selv en HP 6530b, vil det nye batteriet være kompatibelt med min maskin eller kommer det en ny versjon av 6530b som er modifisert for å støtte det nye batteriet? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dersom det er snakk om at dei passar til dei eksisterande maskinene som er nemnde i artikkelen, kan det vere interessant, då eg nettopp har fått ei 6735b gjennom skulen. Prisen var kanskje litt stiv... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Batteriet er ikke bakover kompatibelt med eksisterende maskiner, men det vil passe til enkelte fremtidige modeller. Det er forøvrig maskinene HP EliteBook 6930p, HP Compaq’s 6730b, 6530b og 6735b som foreløpig har støtte for det nye batteriet.Eh, disse modellene er jo på markedet i dag og har vært det en god stund. Jeg har selv en HP 6530b, vil det nye batteriet være kompatibelt med min maskin eller kommer det en ny versjon av 6530b som er modifisert for å støtte det nye batteriet? Den første delen av det avsnittet du siterer nevner privatmarkedet. Det er det jeg egentlig sikter til. Har rettet litt på avsnittet nå. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette er virkelig et velkomment "tilbud". Kommer til å bestille et slikt batteri så snart dem blir tilgjengelige. Batteriene som følger med mange av de bærbare maskinene i dag tåler absolutt ingenting. Har selv en HP Elitebook 6930p. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dersom det er snakk om at dei passar til dei eksisterande maskinene som er nemnde i artikkelen, kan det vere interessant, då eg nettopp har fått ei 6735b gjennom skulen. Prisen var kanskje litt stiv... "Litt stiv"? Det batteriet er dyrere enn hva PC-en du får gjennom skolen koster deg i året. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er det snakk om et "nytt" kvalitetsnivå på batterier, eller bare lengre garantitid på vanlige batterier eller begge deler? Hva er i så fall teknisk nytt med batteriene? Batteriet skal tåle å bli ladet 1000 ganger før kapasiteten senkes betraktelig, noe som tilsvarer lading hver dag i mer enn tre år. 3 * 365 dager = 1095 dager. Med andre ord er en lading per dag i 1000 dager mindre enn 3 år. Mulig de regner jobbdager i et normalt arbeidsår siden det er snakk om bedrifts-bærbare? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 kan dem ikke heller konsentrere seg på og finne opp batterier som yter bedre?! halvannen time på en laptop er jo tragisk lite...i værtfall med de standard batteriene som følger med pc`er for tiden..:S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan de ikke heller konsentrere seg om å lage PCer som ikke sluker så mye batteri, sånn at dagens batterier varer lengre? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 dem jobber med begge deler. hadde likt å vite om disse batteriene til HP noen av disse typene: http://en.wikipedia.org/wiki/Silver-oxide_battery http://en.wikipedia.org/wiki/Zinc-air_battery Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 kan dem ikke heller konsentrere seg på og finne opp batterier som yter bedre?! halvannen time på en laptop er jo tragisk lite...i værtfall med de standard batteriene som følger med pc`er for tiden..:S Min bærbare maskin varer lett ut en hel arbeidsdag uten å lade batteriet. Jeg syns det er bra nok. Halvannen time høres helt bak mål ut. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Håper jobben spanderer ett nytt batteri, med den store batteri pakka har jeg 10 timers batteri tid og rundt 5 timer når jeg spiller. 6930P that is.. brukt i 7 måneder nå og merker ikke store forskjellen på batteri tiden enda. En ting er sikkert, åpne lukke mekanismen funker ikke idet heletatt, ubrukelig opplegg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 hobgoblin: Jeg regner med det er et litium-basert batteri med ekstra høy kvalitet. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg fikk HP 6735b på skola med dette batteriet for 2 dager siden. Og ja jeg kan konstatere at den funker knall! Alle andre som har skaffet seg denne gjennom skolen er stormfornøyde. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg fikk HP 6735b på skola med dette batteriet for 2 dager siden. Og ja jeg kan konstatere at den funker knall! Alle andre som har skaffet seg denne gjennom skolen er stormfornøyde. Hvilken skole går du på? Tviler sterkt på at skolen din har påkostet seg et slikt batteri, også mtp at det ikke er shippinhklart per i dag. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen som vet om de vil passe til eldre modeller som 6910p? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk HP 6735b på skola med dette batteriet for 2 dager siden. Og ja jeg kan konstatere at den funker knall! Alle andre som har skaffet seg denne gjennom skolen er stormfornøyde. Hvilken skole går du på? Tviler sterkt på at skolen din har påkostet seg et slikt batteri, også mtp at det ikke er shippinhklart per i dag. er nok fortsatt de standard hp batteriene ja, etter en hel dags bruk fikk vi inn de første defekte batteriene. GO HP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå