spee Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Help meg Pc-en min funke ikke, Jeg må formatere den. + eg trenge eit nytt OS Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 spee skrev: Help meg Pc-en min funke ikke, Jeg må formatere den. + eg trenge eit nytt OS Du trenger nesten ett nytt OS for å formatere skikkelig, windows kan ikke fjerne seg selv. Ikke mye info om problemet ditt du kommer med. Men du trenger ett OS som kan bootes Lenke til kommentar
spee Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 ThaOva skrev: spee skrev: Help meg Pc-en min funke ikke, Jeg må formatere den. + eg trenge eit nytt OS Du trenger nesten ett nytt OS for å formatere skikkelig, windows kan ikke fjerne seg selv. Ikke mye info om problemet ditt du kommer med. Men du trenger ett OS som kan bootes Soory,. Men kan ikkje dette så bra, Men ja eg Trenger eit nytt OS.. Veit du noe som e bra? Eit simpelt OS.. Som funke? som jeg kan laste need Gratis :=)? Lenke til kommentar
spee Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Heisann Noen som kan finne eit Os til meg, Jeg må ha eit nytt ;P men eg har bare 2 gb ram ;O Så sku ha hatt eit som funke til de ? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Litt mer info takk... Har du tenkt å bruke penger på det? Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
spee Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Louigi skrev: Litt mer info takk... Har du tenkt å bruke penger på det? Hva skal du bruke det til? skal ikkje bruke de til meir enn, spill Og sånt lizom Men eg vill ikje bruke penger på de Nei! Skal formatere pc-en får eg skal selge den, og kjøpe meg nye pc..! Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 spee skrev: Louigi skrev: Litt mer info takk... Har du tenkt å bruke penger på det? Hva skal du bruke det til? skal ikkje bruke de til meir enn, spill Og sånt lizom Men eg vill ikje bruke penger på de Nei! Skal formatere pc-en får eg skal selge den, og kjøpe meg nye pc..! Hvis du skal gjøre det lovlig og gratis å er vel ubuntu det beste valget siden du skal spille på det... Link Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skal du ikke bruke penger er nok ubuntu eller en annen linux versjon det beste. Men forvent å bruk lit tid for å få noen windows spill til å virke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 http://www.ubuntu.com/getubuntu/download http://fedoraproject.org/en/get-fedora En av disse burde funke fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå