frds Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Pleier å dusje en gang til dagen. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hver morge, er ikke menneske før jeg har stått 15 min i dusjen og fått opp korppstemperatur og livnet til. Og dersom jeg trener påd agen blir det jo seff dusjing. Sover alene så dersom klokka er mye når jeg kommer hjem fra trening så er det kvelds og rett i seng (får ikke sove etter at jeg har dusjet) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 To ganger om dagen er tvangstanker-mye. Med mindre idretten har tatt deg, da beklager jeg. Jeg dusjer mellom 2 og 5 ganger om dagen. Burde jeg legge meg inn på ett mentalsykehus, kanskje? 5 ganger om dagen vil jeg helt ærlig påstå er såpass mye at det kan kalles en tvangstanke, ja. Det kan da umulig være en praktisk grunn for så mange vask? Vennligst forklar. Morgen - Går man på skolen uten å dusje føler man seg jo helt j*vlig. Etter skolen - tenk på alle folkene man har vært borti på skolen som ikkje har dusjet! Ekkelt:S Etter trening - trener av og til to ganger daglig, og dusjer etter hver gang. Regner også me gymnastikk på skolen her. Kveld - Må dusje før man legger seg. Som en eller annen sa her tidligere, tenk på hvordan sengene deres ser ut! Så det blir som regel 4 ganger om dagen da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du bygde opp min mistanke om tvangstanker enda mer med begrunnelsen. Dusj før skole er helt greit. Men det å dusje etter skolen, fordi man har være bortpå folk der, høres litt i overkant ut. Og det å dusje når man legger seg, for så å stå opp 7-8 timer senere og dusje på nytt er også veldig rart. Det at du trener 2 ganger om dagen er greit. Jeg synes det i seg selv er veldig mye, men selvsagt trenger man en dusj etter endt økt. Det er ikke vits i å være så ren, og jeg vil påstå at det faktisk kan være usunt. Det er bare bra med litt møkk. Èn dusj om dagen er mer enn nok. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du bygde opp min mistanke om tvangstanker enda mer med begrunnelsen. Dusj før skole er helt greit. Men det å dusje etter skolen, fordi man har være bortpå folk der, høres litt i overkant ut. Og det å dusje når man legger seg, for så å stå opp 7-8 timer senere og dusje på nytt er også veldig rart. Det at du trener 2 ganger om dagen er greit. Jeg synes det i seg selv er veldig mye, men selvsagt trenger man en dusj etter endt økt. Det er ikke vits i å være så ren, og jeg vil påstå at det faktisk kan være usunt. Det er bare bra med litt møkk. Èn dusj om dagen er mer enn nok. Jeg har ikke tvangstanker. For eksempel når jeg er på hytta dusjer jeg en gang om dagen, og har ikke noe stort problem med det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dusje før og etter skole, og før og etter søvn høres fullstendig unødvendig ut. For ikke å si tidskrevende, du må jo bruke i hvert fall en times tid på badet hver eneste dag. Og det er veldig lite miljøvennlig. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så spørs det hva man mener med en dusj da, skylle seg med vann eller full vask med såpe og shampoooo? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har jeg ikke tenkt på egentlig. Alle mine dusj er full vask. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Dusjer som oftest 1-2 ganger om dagen. - Før jeg legger meg. Da barberer jeg meg, renser huden og får ut all voksen, noe som er veldig bra mot kvisene. - Hender jeg dusjer før jeg går på skolen/jobb om jeg har sovesveis eller om jeg føler for det, evt vaske bort nattens wank! Jeg bruker shampoo hver dag/annenhver dag. Såpe for kroppen ca. hver 2 dag Synes dere dette er for mye? Med dusj mener jeg ikke full vask. Endret 6. januar 2010 av Duffo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Antageligvis alt for ofte. - Med shampo 3-4 dager i uka. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dusjer annerhver dag, med såpe og sjampo. + ved eventuelle spesielle hendelser eller trening. Kan ikke dusje serlig mer siden vi er 4 personer i huset som trenger varmtvann, og tanken er ikke uendelig stor. Dusj uten sope er vel unødvendig, man får ikke bort lukt da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dysj uten såpe fordi såpe for ofte gjør mer ugagn enn godt. Og iom. at jeg dysjer 15+ ganger i uka holder det lenge, dysjer for å få bort salt og mineraler (svette om du vil) som er på kroppen etter trening. Trenger ikke bruke sjampo mer enn 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dusjer hver morgen før jeg drar på skolen jeg. Med shampo og såpe. I helgen er det litt varierende, dusjer vel helst på kvelden da før jeg drar ut. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 2-3 dager i uken. ps: jeg bruker deodorant vær dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hver dag med såpe. Shampo 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dusjer når jeg føler for, som regel en gang pr dag. Har hår ned på ræva, så det blir vasket 3 ganger i uka nå om dagen. Om sommeren og ved mye aktivitet økes dette. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 2-3 dager i uken. ps: jeg bruker deodorant vær dag Ok... Det er bare ekkelt...Lukter jo helt for jævli med deo uttapå svette! :S OT: Dusjer hver dag, både for og våkne og føle meg bedre Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dusjer hver dag som det første jeg gjør, av og til etter frokost. Dette er pga jeg blir mer våken, slipper å ha fettete hår hele dagen og hårer ser generelt bedre ut (bruker ikke voks/gelé eller andre produkter i det). Digg å bli "ren" før skolen. Dusjer også hver mandag etter gymtimen og ellers etter trening tre ganger i uken. Noen ganger jeg dropper morgendusjen i helger. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 2-3 dager i uken. ps: jeg bruker deodorant vær dag Ok... Det er bare ekkelt...Lukter jo helt for jævli med deo uttapå svette! :S Man bruker jo ikke deo for lukten sin del, deo er der for å hindre at man svetter. At det er "lukt" på dem er bare fjas, paryme skal lukte, deo trenger ikke lukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå