Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Herregud så lite noen folk dusjer. Vannskrekk? På en normal dag dusjer jeg gjerne morgen og kveld. Tør ikke tenke på hvor skitne sengene til mange er.

Lenke til kommentar
Hver dag selvfølgelig!

Ante virkelig ikke at det var så mange "møkkinger" her. Tenk på alle de dere henger sammen med da! De kjenner kroppslukta dere mye bedre enn dere selv!!

Så da mener du at Moren og søsteren min er "møkkinger" som ikke dusjer hver dag? Dummeste jeg har hørt, jeg skal love deg at det lukter ikke vondt av de, og det er ikke noe galt med nesen min heller, for tanten min, hun er dårlig på å dusje, og det merker jeg. Man MÅ ikke dusje hver dag, det kommer helt an på hvor aktiv og hvor mye man har svettet. Jeg trener daglig, så jeg dusjer en gang daglig, to ganger hvis jeg tar meg en sauna i tillegg. :)

Lenke til kommentar

1 gang om dagen med mindre jeg har en lat lørdag eller noe. liker følelsen av å være ren etter en dusj. På skolen er det enkelte som trolig ikke dusjer mer en 2-3 ganger i uken, og de stinker noe j****g! Fatter ikke hvordan det går an å gå rundt med en slik lukt hengende over seg.

Lenke til kommentar
1 gang om dagen med mindre jeg har en lat lørdag eller noe. liker følelsen av å være ren etter en dusj. På skolen er det enkelte som trolig ikke dusjer mer en 2-3 ganger i uken, og de stinker noe j****g! Fatter ikke hvordan det går an å gå rundt med en slik lukt hengende over seg.

Det er problemet, det merker man ikke selv. Derfor dusjer jeg hver dag, da jeg vet at jeg kan lukte for andre, selv om jeg selv føler meg (forholdsvis) ren. :)

Lenke til kommentar

Det er ein i klassa vår som sikkert dusjar kvart skuddår. Og pussar aldri tennene, når han smiler er det som om å sjå djevelen sjøl, pga all plakken. Eg har mat og helse med han :/

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
To ganger om dagen er tvangstanker-mye.

Med mindre idretten har tatt deg, da beklager jeg.

Jeg dusjer mellom 2 og 5 ganger om dagen. Burde jeg legge meg inn på ett mentalsykehus, kanskje?:)

5 ganger om dagen vil jeg helt ærlig påstå er såpass mye at det kan kalles en tvangstanke, ja. Det kan da umulig være en praktisk grunn for så mange vask? Vennligst forklar.

Lenke til kommentar
Hver dag selvfølgelig!

Ante virkelig ikke at det var så mange "møkkinger" her. Tenk på alle de dere henger sammen med da! De kjenner kroppslukta dere mye bedre enn dere selv!!

Alle har kroppslukt, selv om man prøver å dusje den bort. Det man ønsker er å fjerne svette og annen møkk, og dersom man ikke har vært aktiv eller gjort så mye "dirty jobs" så trenger man ikke nødvendigvis å dusje daglig for å holde seg svettefri eller ren for møkk. Hvis du derimot har en dirty job, og også trenger, vil du trenge å dusje hver dag. Det er alt etter behov. Så lenge ingen rundt seg mener du lukter svett så er det ikke noe å bekymre seg for.

Personlig så er det cirka annenhver dag, men en treningsøkt medfører dusjing, og da blir det fort nesten hver dag.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...