Sacho_chan Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Dusjer for det meste anna hver dag elr hvis jeg har vært svett på dagen elr hvis håret begynner å se fettete ut. Søndag dusjer jeg, av og til på mandager. Tirsdager har vi gym så da dusjer jeg på skolen og på kvelden (Standar). Onsdag av og til, torsdag Må xD og evt fredag hvis jeg skal på byen på lørdagen. Dusjer som regel ikkje før på søndag når jeg er på hytta elr hjemme, pga da gjør det ikke noe pga ingen ser meg. Så dusjer jeg av og til etter jeg og typen har hadd sex. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Dusjer avogtil hver dag, men som oftest annenhver dag Lenke til kommentar
jarah Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Dusjer opp mot 15 ganger i uken, altså ca 2 ganger om dagen. Dusjer HVER morgen, nesten ingen unntak. Trener også 5 ganger i uken så det blir dusj etter det også. Bruker selvfølgelig ikke såpe når jeg dusjer om morgenen. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Hver eneste morgen, og før jeg legger meg om jeg føler det trengs (vasking av hår osv.) Eventuelt etter jeg har trent. Kan fort bli 1-3 ganger om dagen, avhengig av hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 7-12 ganger om dagen vel, mer eller mindre hver dag om morgenen og etter trening de dagene jeg gjør det. Gøy å dusje annen hver time? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 NESTEN hver dag, noen ganger gidder jeg ikke. På torsdager er det 2 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Hver dag unntatt lørdager. 2 ganger på fredag. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Dusjer hver eneste morgen, med en gang jeg står opp. Også dusjer jeg i tillegg etter treninger, så blir minst 10 ganger i uka. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Den vanlige dusjerytmen ligger på annenhver dag til to dager mellom. Siden jeg er håndverker (elektriker) ser jeg ikke pointet i å dusje før jeg går på jobb da jeg ofte komme til å svette en time etterpå. Når jeg skal være blandt folk etter jobb dusjer jeg alltid før det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Dusje?! Det blir vel et par ganger i måneden maks. Har ikke tid til slike "pynte seg" ting jeg vett... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Skal dusje nå Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Dusjer hver morgen. Iblant om kvelden også for å vaske ut hårvoks, og også etter jeg har trent såklart. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 1-2 ganger om dagen. Lenke til kommentar
tastypie Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg synes det er kjempeforfriskende å dusje. Jeg dusjer/bader 5-6 ganger i uka. Syntes det er best å dusje om kvelden da, men ikke for sent, for det tar så lang tid før håret tørker og da våkner jeg som regel med vondt i halsen. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg. De fleste dusjer nok oftere enn det som de har behov for. De fleste dusjer kanskje ikke kun for å vaske seg fordi det er "behov" for det, men for å fjerne eventuell dårlig lukt, fett hår etc. Jeg vil tro at å dusje en gang i uken kan gi deg noen sosiale ulemper og gjøre deg til en lite attraktiv person. Vi er nok født med et snev av overflatiske tendenser, og et førsteinntrykk har mye å si, spesielt fra jentenes perspektiv (hvis jeg har forstått det riktig?). Jeg for min del synes at en varm dusj er en nydelig måte å starte dagen på, om jeg har behov for en dusj eller ikke. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 6-8 ganger i uken vil jeg tro. Lenke til kommentar
ans1 Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Dusjer flere ganger daglig. Hver morgen, ikke nødvendigvis for jeg er så skitten. Men er dusjing som vekker meg om morgenene. Går idrettsfag på videregående, derfor blir det i gjennomsnitt en gang dusj på skolen. Driver håndball på fritiden. Så blir jo enda en dusj på kveldene. Tre dusjer er vel ganske standard for meg, tror jeg... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Dusjer hver morra(ikke i helgen). Skal jeg ut på lørdag dusjer på dagen på lørdag. På Søndag dusjer jeg vanligvis ikke. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Minst 1 gang om dagen, alt annet er litt ekkelt. Lenke til kommentar
UbErMaChInE Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker ikke at folk ikke dusjer og vasker sine klær. En jeg kjenner dusjer en gang i uka og går med de samme klærne dag in dag ut. Det lukter MOTBYDELIG!! når han kommer inn i klasserommet kan man kjenne aimen av stank selv om man sitter på andre siden av klasserommet. Rart han ikke har dame eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå