tNy Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Dusjer som regel vær morgen for å våkne. Også etter jobb hvis det trengs. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Dusjer hver dag, noen ganger 2 ganger om dagen, kommer an på hva jeg har gjort på Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Dusjer omtrent ein gong dagleg (Kvar morgon). Treng det for og våkne:P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 En til to ganger om dagen. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hmm forlenge levealderen ved å dusje? aldri hørt om. Jeg har derimot hørt at det kan være farlig eller at det kan ødelegge huden ved å dusje for mye, selvom jeg ikke tror noe på det da. Dusjer annenhver dag som oftest. Av og til 2 ganger om dagen også visst jeg har trening og er blitt litt svett etter en skikkelig varm dag på jobb.. visst det går av og til 3 dager imellom når jeg dusjer, tåler jeg ikke det, må ha en dusj isåfall hver 3 dag! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 7-12 ganger om dagen vel, mer eller mindre hver dag om morgenen og etter trening de dagene jeg gjør det. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Dusjer 1-2 ganger om dagen, men bruker ikke såpe hele tiden. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Søndag Måndag eller tysdag, alt etter som.. Onsdag(for å vakne, og i tilfelle eg dusja på mandag) Onsdag( etter gym på skule) Torsdag( etter gym på skule) Fredag Kan variere litt, men det er oftast slik. Kanskje ein ekstra om eg ikkje får dusja skikkeleg på skule. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 det er deilig å dusje da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hver dag, evt. utenom en søndag om jeg bare skal være hjemme hele dagen å chille. For så å dysje før skolen på mandag. Noen ganger fler, alt ettersom hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Dusjer 3 -5 ganger i uka. Første antydning til lukt Etter fysisk aktivitet Eller Max 2 ganger på dass å drite før jeg dusjer igjen Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Minst tre ganger i uka, Tirsdag, Torsdag og Søndag er de vanlige dusjedagene. Er det varmt eller at jeg er veldig aktiv, dusjer jeg oftere. 20 år. ~ Mortis Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Dusjer stort sett 2 ganger på hverdagene og 1 gang om dagen i helga. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Varierer, av og til hver 2. dag, andre ganger hver dag. Endret 21. november 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Dusjer hver kveld Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Vanligvis hver 2 dag, hver dag om det er varmt, ellers når jeg føler for det. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 1-2 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 7-12 ganger om dagen vel, mer eller mindre hver dag om morgenen og etter trening de dagene jeg gjør det. 7-12 ganger om dagen???? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har ikke noe imot folk som ikke dusjer på x dager, BARE DE IKKE LUKTER! Det er forøvrig også grunnen til at jeg dusjer(+ det jeg nevnte i helgene). Dusjer hver dag i ukedagene, vist jeg ikke har gym i første timene på skolen. Fredag har jeg alltid gym så da dusjer jeg, vist jeg skal noe Lørdag så dusjer jeg. Og jeg dusjer Søndager. Så jeg dusjer 7 ganger i uka. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hver dag, av og til annenhver dag, og av og til to ganger samme dag. Men gjennomsnittet er hver dag, om morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå