Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Prøver å dusje sånn 3-4 ganger i uka, men blir oftest bare til 2-3 Optimalt er mandag, onsdag, fredag og lørdag, men ender stort sett opp med mandag og fredag fordi jeg glemmer det. Akkurat som jeg glemmer å spise og å drite. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 fra mandag til fredag er det som regel hver dag, enten det er på morran eller kvelden. men i eventuelle helger der det ikke skjer noe, eller i ferier så blir det ikke så ofte. annhver dag da ca. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 mandag til fredag og enten søndag eller lørdag hvis eg ikke skal ut. Skal eg ut hver dag i uken. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hver eneste dag så lenge det ikke er feltøvelse. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Dusjer annen vær dag, kanskje vær dag om jeg har vært på jobben. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er som sistnevnt. Hadde ett prosjekt på skolen om Enøk. Sparing av vann osv. Men der sa de at dusje hver dag tørker lettere ut huden... Holder å dusje annen hver dag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 tja . 3 ganger i uka vill jeg tippe , er hjemme eller på jobb , og jeg lukter like svette når jeg kommer ut av dusjen så , jeg ser heller ikke dene syke greie folk har men at det lukter fysj sånt kan vi ikke ha ... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Dusjer hver morgen, en gang til hvis jeg trener. Jeg gjør det fordi jeg har lett for å svette og håret blir fett med en gang jeg går over 20 timer uten å dusje. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tja. 1-2 dager mellom hver gang jeg dusjer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Annen hver dag som regel. Hvis det ikke skjer noe ekstraordinært... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Dusjer som regel ikke noe mer enn 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 når jeg var liten var det en gutt i klassen som bare dusjet en gang i måneden. trur jeg var 10 år Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 ÆÆÆÆÆSJ. Men er faktisk noen som dusjer så skjeldent, helt sykt. Lenke til kommentar
Admin Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hver dag, om ikke fler ganger dagen. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 alt fra 2 til 10 ganger i uka? er vell ingen som har en plan på slikt? man dusjer vell når man føler seg skitten, selv om ikke alle gjør dette heller. Er vell noe som kommer med alderen for folk flest. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hver eneste dag. Mellom 1 og 3 ganger per dag. Blir lett om morgenen + etter et par treningsøkter. Et annet spørsmål er jo hvor lenge folk dusjer. Tviler på at kroppen har godt av 20 min under hett vann hver dag. 2 min er nok for min del Endret 29. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tar da ikke mer enn ca 1min? kommer ann på hvor mye jeg klarer å velte fra vinduskarmen.. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg dusjer hver morgen. Det er min måte å våkne på. Somme dager tar jeg meg en liten dusj på kvelden før sengetid og, men det hører egentlig med til sjeldenhetene. Om jeg bare er hjemme en søndag, er det ikke alltid jeg kommer meg i dusjen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ca 2 - 3 ganger i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå