Wassabi Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Haha. Hva er poenget med å vaske inni hullet? :S Vet ikke med deg, men med meg så kommer driten ut når jeg svetter f.eks. hvis jeg ikke vasker inni :S Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Passer du på å få tømt tarmen skikkelig når du er på do da? Da skal det jo ikke være noe der som kan komme ut.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg dusjer hver morgen. Liker å se (og lukte) fresh ut når jeg er på skolen. Ingenting er verre enn folk som lukter svette og har fett hår. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Passer du på å få tømt tarmen skikkelig når du er på do da? Da skal det jo ikke være noe der som kan komme ut.. Jada, men det er ikke problemet - problemet er at det kan være igjen bæsj akkurat mellom overgangen fra hulrommet til utsiden. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hver morgen. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hver morgen, iblant etter skolen, og iblant før jeg legger meg. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg dusjer med støvsugeren på Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 1-3 ganger daglig.. Pga amerikansk fotball, hockey osv.. High school. Gym, trening, hot tub.. Blir en del. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hver dag vanligvis. Ellers annenhver som nå i studietiden, bare sitter og leser, ser ikke poenget med å dusje hver dag om jeg bare er med meg selv. Dusjinga nå er for å holde det renslig der nede. Hadde jeg ikke hatt noe der, hadde jeg sannsynligvis gått fler dager uten. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 hver morgen. får så ekstremt fett hår etter at jeg har sovet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Hver dag. Trener hver dag så det er ett minimum. 2 Ganger om dagen om jeg har dobbeløkt f.eks kondis og ski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå