BareStine Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 En gang rett etter sommeren, og på lille julaften holder lenge. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 En gang rett etter sommeren, og på lille julaften holder lenge. Wow du er kul 1 Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 En gang rett etter sommeren, og på lille julaften holder lenge. Wow du er kul Wow du er morsom. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 verken kul eller morsom. Svinet mpå spyles Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 En gang rett etter sommeren, og på lille julaften holder lenge. +1 Det er ikke alle som jobber som søppelmann eller velter seg i søle hver dag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Pleier å dusje når håret begynner å bli fett, altså annenhver dag. Pleier å unngå å dusje i helgene og i ferier hvis jeg ikke skal noe spesielt. Hvorfor unngår du å dusje i ferier? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Unngår strengt talt ikke det, det er heller det jeg er litt for lat. Å dusje er noe av det kjedeligste som finnes. Det gjør vell heller ikke noe om det går et par dager ekstra når du er på hytta nesten uten vann, men jeg går absolutt ikke ukesvis uten en dusj av den grunn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 jeg syns ofte det ikke er så digg å dusje. Men jeg har en fobi mot våte og trange steder. Hvie jeg har på meg klær går det helt fint, men nesten uten eller helt naken blir vanskelig. Jeg er vandt med våre egne dusjen, men jeg liker det ikke så godt. Vi har et sete inne i dusjen, men der klarer jeg ikke å sitte, klarer heller ikke å være nær veggene med kroppen. Og inne i hjørnet av dusjene i svømmehallen liker jeg heller ikke å stå, jeg hel kan ikke TENKE meg å sette meg ned på gulvet der inne Dasser i svømmehaller osv klarer jeg bare ikke, sliter med å pisse i pissoaret der. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 HØH... jeg sliter også med pissoarer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sliter bare med pissoarer der det er vått og jeg ikke har noe på bena Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor skulle du sette deg ned i en offentlig dusj? :S Hadde nok ikke gjort det jeg heller. Jeg hater generelt sett å gå på offentlige toalett, spesielt uten sko.. Urk. 1 Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dusjer nok vær dag.. Er ikke veldig mye jeg gjør som gjør meg svett osv - men jobber jo i serviceyrket så må jo være ren å pen for kundene.. ^^ Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En gang rett etter sommeren, og på lille julaften holder lenge. Wow du er kul Wow du er morsom. lol. hva om det er sant ffs ? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 annen hver dag holder lenge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor skulle du sette deg ned i en offentlig dusj? :S Hadde nok ikke gjort det jeg heller. Jeg hater generelt sett å gå på offentlige toalett, spesielt uten sko.. Urk. Du har et poeng der, men jeg driver med svømming. Og er derfor temlig ofte i en offentlig dusj. Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dusjer vel en 7-8 ganger i uken. Må rett og slett dusje etter jobb ettersom jeg er håntverker å du gidder ikke lukte dritt hele dagen + jeg dusjer etter trening. Prøver få treningen rett etter jobb sånn at jeg slipper gå i dusjen så alt for ofte. Så vet dere det xD Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dusjer som regel annenhver dag, men noen ganger må jeg gjøre det hver dag! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 turner i stavern 4-5 ganger i uken så dusjet nesten hver dag.. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 turner i stavern 4-5 ganger i uken så dusjet nesten hver dag.. Er du fra larvik? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dusjer hver kveld i ukedagene, da jeg ikke orker å ha fett hår! Jeg har langt hår, så det kan ikke gjemmes unna med voks heller. Hvis jeg veit jeg ikke skal noe i helgene, så skeier jeg ut og dusjer på Søndagskvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå