Mats Aa Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg dysjer hver morning, å ofte 2 ganger til dagen om jeg har trent Jeg forstår meg ikke på folk som bare dysjer 1 - 2 ganger i uken. De må jo gå rundt å føle seg skitne .. Endret 27. august 2009 av Ipwnju Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 90% av tiden dusjer jeg daglig, noenganger 2 ganger dagen hvis jeg har trent eller blitt varm. En gang i uken høres litt lite ut ja. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg dusjer ca 2-3 ganger i uka inkludert etter trening en gang i uka. Jeg dusjer ikke fordi jeg er skitten, for jeg har hverken jobb eller fritidssyssler som gjør at jeg blir skitten. Dusjer etter trening for da blir jeg svett. Utenom det lukter jeg kun dersom jeg ikke bruker deodorant, uavhengig av om jeg har dusja eller ikke. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 90% av tiden dusjer jeg daglig, noenganger 2 ganger dagen hvis jeg har trent eller blitt varm. En gang i uken høres litt lite ut ja. 2nd Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 du dusjer en gang i uka?? håper virkelig du spøker? Dusjer 5-6 ganger i uka rett og slett forde det ikke er særlig deilig med svette Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg lukter svette uansett om jeg dusjer eller ikke, det er deodorant som har noe å si. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg lukter svette uansett om jeg dusjer eller ikke, det er deodorant som har noe å si. meget rett. jeg får fett hår også. deo ekspriment for å slippe å dusje? Endret 27. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Men det går vel ann å vende håret til å ikke bli fett ved å dusje (eller da vaske håret) mindre? Har hørt en historie om det en gang, personen trengte visstnok ikke vaske håret mer enn hver 10. dag Endret 27. august 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Haha, hadde vært artig å se hvordan det blir hvis du ikke dusjer/barberer deg/klippe negler osvosv i 2 måneder eller noe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Dusjer annenhver dag. Får jeg ikke dusjet annenver dag blir jeg sprø. Hender seg at jeg dusjer vær dag også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Dusjer hver morgen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg dusjer minst èn gang om dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Sommer: Omtrent hver dag. Vinter: 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Som regel bare etter jeg har trent, en 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Men det går vel ann å vende håret til å ikke bli fett ved å dusje (eller da vaske håret) mindre? Har hørt en historie om det en gang, personen trengte visstnok ikke vaske håret mer enn hver 10. dag Spørs på talgprodusjonen(tror det var det, det het) personen har..noen har veldig høy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hvor gamle er dere? Jeg er 16 og dusjer hver dag (når skole, i ferie når jeg stort sett bare er hjemme blir det annehver dag, eller sjeldnere). Men.. synes annehver dag burde holde fint.. men jeg lukter (sier andre, jeg merker ikke.. så blir vel pent nødt til hver dag..) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hvor gamle er dere? 16. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hver dag blir for mye for min smak. Deodoranten varer i 24 timer... Men jeg er ikke så aktiv, så dusjer stort sett annen hver dag, hvis jeg skal på jobb. Men hvis jeg har mye fritid, bruker jeg å være slapp med hygienen - og da kan det gå en hel uke uten dusjing. (Da er det digg å skifte seng- dyne- putetrekk, ta seg en dusj og legge seg i ren seng med ren kropp. Reneste følelsen som finnes, sykt digg ^^) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Daglig. noen ganger fler ganger (trening osv) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Dusjer vær kveld, liker å dusje om kvelden. Da slipper jeg å stå opp enda tidligere om morran. Gjør det fordi jeg jobber, og da er det greit å ikke lukte svette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå