knegg Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 akkurat no ligge eg på 1 gong i veka, ikkje idielt. dusja etter hard arbeid/fjøs men no har eg verken trena eller vore i fjøs på 2 månada minst. ska dusje idag å ta skjegget, gleda meg igrun Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hver morgen, noen ganger dropper jeg det en av helgedagene. Hvis jeg trener (noe jeg ikke gjør) dusjer jeg etter det også Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan klarte de seg før i tida da, da man ikke dusjet så mye? Skal ikke lengre tilbake enn etterkrigstiden. Å dusje hver dag (om man ikke har vært på trening da) er hysteri. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 for noen hundre år siden var det jo "inn" å bare pøse på med parfyme for å dekke over svettelukten. De dusjet jo nesten aldri Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hvis jeg ikke dusjer regelmessig blir håret jo fettete, og det ser for j*vlig ut Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Dusjer om mårran i ukedagene, etter trening og når kroppstemperaturen trenger å reguleres for velværens skyld. Finnes lite som er bedre enn en varm og lang dusj nå i vinterhalvåret... Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dusjer annenhver uke for å ikke sløse med varmtvannet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor ikke dusje i kaldt vann? Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor ikke dusje i kaldt vann? Fordi det er kaldt. *facepalm* Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan klarte de seg før i tida da, da man ikke dusjet så mye? Skal ikke lengre tilbake enn etterkrigstiden. Å dusje hver dag (om man ikke har vært på trening da) er hysteri. Å dusje er kun en kosmetisk greie, for det finnes mennesker som aldri vasker seg og de klarer seg utmerket. Det er noe vi gjør for at det ikke skal lukte av oss bare Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg dusjer annenhver dag, ellers hvis det er noe jeg skal, eller etter en treningsøkt eller etter en jobb som har fått meg til å svette og/eller lukte. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg. 6 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Abnegation (9. oktober 2010) skrev: [...] N* (26. august 2009) skrev: [...] Endret 14. oktober 2010 av Abigor Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Dusjer vel når jeg kjenner behovet, men sjelden mer enn 1-2 ganger om dagen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ang. svettelukt, det er jo fullt mulig å vaske seg på andre måter enn å dusje hele kroppen da. Og når det gjelder fett hår så har det mye å si hva hodebunnen er vant til. Vasker man håret med shampo hver dag så vil hodebunnen produsere mye mer "fett" og håret bli fortere fett enn hvis man vasker det annen hver eller tredje hver dag. Godt mulig at man luktet mer før i tiden, men jeg vil tro at man vasket seg med klut og vann (og evt. såpe) i mye større skala. Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 1 gang i uken ? Jeg "må" dusje hver dag ellers føler jeg meg skitten Det lengste jeg har gått uten å dusje er 1 uke på en hytte, men bada i sjøeen da men ble godt med en ordentlig dusj da jeg kom hjem hvertfall Det beste er å være ny dusjet i nyvasket sengetøy ^^ Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Pleier å dusje når håret begynner å bli fett, altså annenhver dag. Pleier å unngå å dusje i helgene og i ferier hvis jeg ikke skal noe spesielt. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Er et sant herk å ha jobb. Må jo dusje hver eneste morra jo!!!!!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 du kan jo bare veske deg med varmt vann, klut og evt såpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå