nybb Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Ja, jeg må dusje hver eneste dag. Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke har dusjet om morningen. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ja, jeg må dusje hver eneste dag. Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke har dusjet om morningen. Men da så. Folk er jo forskjellige. [EDIT] Bare det at å dusje hver dag er ikke bra for folk flest [/EDIT] Endret 16. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 For noen syke dusjefreaks dere er da! Dusjer sånn ca annen hver dag til 3dje dag jeg! Det har ikke noe å si hvor ofte du dusjer. Det har med å gjøre hvor flink du er til å holde deg ren. Vasker seff armhulene og ansiktet hver morgen da. Er egentlig ikke så glad i å dusje. Våte små rom liker jeg ikke. Dasser i svømmehaller ol. takler jeg ikke. Trener tirsdag, onsdag, fredag og lørdag. Så det blir til at jeg dusjer etter treningene og på søndag kveld/mandag morgen. Ellers dusjer jeg jo før jeg skal ett eller annet med folk. Ut, bursdag osv Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 1337 ganger i året. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ja, jeg må dusje hver eneste dag. Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke har dusjet om morningen. Jeg har ikke dusja siden lørdag. Svetter neste for lite også. Det lukter heller ikke svette av meg. Tar meg en dusj før jeg stikker ut med noen venner seinere 1337 ganger i året. 3,66 ganger per dag? Endret 16. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Personlig hygiene er noe man setter mer og mer pris på dess eldre man blir. Bruker du f.eks. parfyme, deodorant? Slikt brukte jeg ikke for et par år siden, men nå er det et must. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Personlig hygiene er noe man setter mer og mer pris på dess eldre man blir. Merker det, dusjer oftere og oftere Bruker du f.eks. parfyme, deodorant? Slikt brukte jeg ikke for et par år siden, men nå er det et must. Deodorant har jeg brukt siden 4. klasse. Og jeg kjøpte min første parfyme for noen dager siden Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Deodorant har jeg brukt siden 4. klasse. Og jeg kjøpte min første parfyme for noen dager siden Så du har bare brukt deo du da? Ingen parfyme i det hele tatt? Huff og huff, nå begynner dette å bli en anelse OT. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 *spraak* Ma..Mayday mayday!! We got a Off-topic over here.. *spraak* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Deodorant har jeg brukt siden 4. klasse. Og jeg kjøpte min første parfyme for noen dager siden Så du har bare brukt deo du da? Ingen parfyme i det hele tatt? Jaaaa? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Må dusje hver morgen. Dusjer også etter trening de dagene jeg trener/har gym. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 oftere enn 1 dag i uken iallfall! det virket veldig lite ca 7-10 per uke Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har klart 3 uker eller nor sånt en gang. Hoho...Jeg kødder ikke Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg begynte for fullt med parfymer i 10. klasse. Før det brukte jeg noen sånne adidas greier. Har altfor mange parfymer nå, 13 parfymer. Alle 3 av puma versjonene Hugo Boss Davidoff Cool Water + Cool Summer Dolce & Gabbana light blue Van Gils between sheats 2 forskjellig str av Jean Paul Truth Calvin Klein Allure Homme Sport Dolce & Gabbana the one- den beste av dem synes jeg NAM NAM! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Dusjer hver morgen før jeg skal på jobb. Ellers dusjer jeg i helgene hvis jeg skal noe. Gidder ikke å dusje hvis jeg skal sitte hjemme å game 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 5-6 ganger i uka tenker jeg 2 Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 kast dem på bålet. I hvert fall Dolce & Gabbana. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hver kveld. Gjør alt for å spare noen minutter om morgenen. Har alltid vært kronisk b-menneske. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 kast dem på bålet. I hvert fall Dolce & Gabbana. Dette kommer nok fra eksperten selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå