stud27 Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Slapp av da! Jeg skal dusje i morra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Jeg tror jeg dusjer rundt 5-6 dager i uka. Jeg sovner fortere når jeg er nyvasket og har fuktig hår! Det blir ikke så varmt da Usj, jeg hater å legge meg med vått hår. Må alltid føne håret etter at jeg har dusjet om kvelden. Lenke til kommentar
Fish Eating Ninja Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Jeg dusjer hver dag når jeg våkner.. Lenke til kommentar
BarbertKjepp Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Fem, kanskje seks ganger i uken. :!: Syns ikke det er nødvendig å dusje mer enn som så. Føler meg ikke akkurat skitten. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg dusjer hver dag Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 folk dusjer vel for å holde seg rene. Det er ikke så mange som liker å gå med folk som lukter dritt, og da er det litt kjipt hvis man dusjer 1-2 ganger i året. Da burde man vel etterhvert skjønne hvorfor man ikke har venner? Men over til meeeg... Jeg dusjer vel som regel 1 gang om dagen, men jeg dusjer opp til flere ganger om dagen hvis jeg svetter mye og skal ut med venner. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg dusjer vel som regel 1 gang om dagen, men jeg dusjer opp til flere ganger om dagen hvis jeg svetter mye og skal ut med venner. Ja, samma her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Dusjer hver dag. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg dusjer også stort sett hver dag. Er vel egentlig ikke bra å dusje så ofte. Natur og Miljø-læreren min fortalte oss i alle fall at hvis vi dusjet hver dag, spesielt med såpe, så ville huden vår bli mindre motstandsdyktig mot bakterier på grunn av at den da er så vandt med å være så ren. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg dusjer også stort sett hver dag. Er vel egentlig ikke bra å dusje så ofte. Natur og Miljø-læreren min fortalte oss i alle fall at hvis vi dusjet hver dag, spesielt med såpe, så ville huden vår bli mindre motstandsdyktig mot bakterier på grunn av at den da er så vandt med å være så ren. MRSA Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg dusjer gjerne når jeg kommer hjem fra jobb, så går jeg ut igjen, blir ute, kommer endelig hjem og er gjennomsvett pga varmen, så jeg vil si 3 kanskje 4 ganger om dagen Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Dusjer gjerne en gang om dagen. Om kvelden. Noen dager dusjer jeg om morgenen også for å klare å våkne Jeg dusjer gjerne når jeg kommer hjem fra jobb, så går jeg ut igjen, blir ute, kommer endelig hjem og er gjennomsvett pga varmen, så jeg vil si 3 kanskje 4 ganger om dagen Av ren nysgjerrighet; hva er strømregningen din på? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Nok, men det er verdt det for litt sexxxxxual relationshipzzz veit du Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 EN gang om morgnen og hvis jeg trener blir det en gang til. 10 ganger i uka vil jeg tro. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Syk bump. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 For noen syke dusjefreaks dere er da! Dusjer sånn ca annen hver dag til 3dje dag jeg! Det har ikke noe å si hvor ofte du dusjer. Det har med å gjøre hvor flink du er til å holde deg ren. Vasker seff armhulene og ansiktet hver morgen da. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Så du svetter ikke? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Så du svetter ikke? Jo men det er jo ikke farlig. Det er normalt å svette. Hvis en dusjer hver dag, så er ikke det akkurat bra for huden. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg dusjer hver dag, har gjort det i mange år, og huden min er perfekt. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg dusjer hver dag, har gjort det i mange år, og huden min er perfekt. Tja. [EDIT] Kanskje i ditt tilfelle [/EDIT] Men MÅ du dusje hver dag da? Endret 16. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå