Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

folk dusjer vel for å holde seg rene. Det er ikke så mange som liker å gå med folk som lukter dritt, og da er det litt kjipt hvis man dusjer 1-2 ganger i året. Da burde man vel etterhvert skjønne hvorfor man ikke har venner?

Men over til meeeg... Jeg dusjer vel som regel 1 gang om dagen, men jeg dusjer opp til flere ganger om dagen hvis jeg svetter mye og skal ut med venner.

Lenke til kommentar

Jeg dusjer også stort sett hver dag. :)

Er vel egentlig ikke bra å dusje så ofte. Natur og Miljø-læreren min fortalte oss i alle fall at hvis vi dusjet hver dag, spesielt med såpe, så ville huden vår bli mindre motstandsdyktig mot bakterier på grunn av at den da er så vandt med å være så ren.

Lenke til kommentar

Jeg dusjer også stort sett hver dag. :)

Er vel egentlig ikke bra å dusje så ofte. Natur og Miljø-læreren min fortalte oss i alle fall at hvis vi dusjet hver dag, spesielt med såpe, så ville huden vår bli mindre motstandsdyktig mot bakterier på grunn av at den da er så vandt med å være så ren.

MRSA :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dusjer gjerne en gang om dagen. Om kvelden. Noen dager dusjer jeg om morgenen også for å klare å våkne :p

Jeg dusjer gjerne når jeg kommer hjem fra jobb, så går jeg ut igjen, blir ute, kommer endelig hjem og er gjennomsvett pga varmen, så jeg vil si 3 kanskje 4 ganger om dagen :)

Av ren nysgjerrighet; hva er strømregningen din på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...