Zt Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 En gang om dagen. Noen ganger to pga langvarig sykling. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg dusjer hver andre til hver tredje dag jeg. Vasker jo armhulene, hendene og ansiktet hver morgen og da. EDIT: Dusjet i dag faktisk! = Endret 24. mars 2010 av JAR.ed Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Minst annenhver dag i en vanlig uke. Her jeg bor nå betaler jeg ikke for vannet uansett og tar en liten dusj når jeg står opp hver morgen, med eller uten såpe og slikt alt etter hva jeg mener trengs. Det er jo uansett så herlig å stå der i varmen. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg dusjer hver andre til hver tredje dag jeg. Vasker jo armhulene, hendene og ansiktet hver morgen og da. EDIT: Dusjet i dag faktisk! = hvorfor nevner du ikke ræva Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg dusjer hver andre til hver tredje dag jeg. Vasker jo armhulene, hendene og ansiktet hver morgen og da. EDIT: Dusjet i dag faktisk! = hvorfor nevner du ikke ræva Du tørker deg ikke nok på do, nei? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 *flashback fra to sider bakover* Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Dusjer vel i snitt daglig, kanskje litt mer. Hvis du ikke tar hensyn til trening, dusjer jeg vel 5-6 ganger i uken. Med trening, blir det fort 8-9 ganger. Stikker ofte hjem etter trening og dusjer da, trener ofte kvelder, dusjer da gjerne ikke igjen dagen etter. Dusjer ofte også bare for å våkne, men om jeg er ren fra før, tar jeg bare en kort dusj med lite/ingen såpe. Hva er poenget med å dusje etter du har dusjet etter trening? Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Hva med å dusje kaldt da? Da våkner du hvis du er litt for full, for eksempel? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 hver dag selvsagt! personlig hygiene er viktig. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 som er en plass der man vasker ræva Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Etter at man har driti, sant? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg dusjer akkurat 8 ganger i uka, hvis det er en normal uke der det ikke skjer noe spesielt. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 synes det er herslig å se folk med fettette hår, eller som lukter! vi har en slik i klassen får frysninger av å tenke på det! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Dusjer stortsett hver dag og to ganger om dagen de dagene jeg trener. Er noen ganger pa Lordag/sondag jeg bare driter i a dusje hvis jeg bare skal vare hjemme og chille. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 vanligvis hver andre dag. Trener på man, ons og fredager, så dusjer de dagene, pluss lørdag om det er fest eller lignende. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 En gang om dagen, naturligvis. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tror jeg dusjer rundt 5-6 dager i uka. Jeg sovner fortere når jeg er nyvasket og har fuktig hår! Det blir ikke så varmt da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Stort sett hver dag, untatt søndag, hater den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå