Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg nettopp satt her og skrattlo så til de grader når jeg leste det som står litt lenger oppe her. Herlig.

On-topic: Sjeldent.

Sorry off-topic, men det samme :!:

Driter i om dette er trolling òg, like morsomt uansett!

Har allerede kommet med post før, men kom på:

@trådstarter

Jeg dusjet mindre før, kanskje anhver til hver tredje dag - men da var jeg tross alt yngre enn det jeg var nå.. Jeg luktet aldri. Nå kjenner jeg det etter en dag, så jeg foretrekker å føle meg ren, eller ihvertfall ikke luktende, så jeg dusjer hver dag vanligvis.

Edit: Sjekket bæsje-kidden's andre posts ut: troll :)

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker ikke om jeg har svart her før så:

Som oftest annenhver dag, enkelte ganger går det en dag ekstra. Aldri vært plaget med at jeg lukter noe særlig. Ikke ifølge folk jeg faktisk har spurt dersom jeg har følt meg svett også.

I tillegg har jeg sensitiv hud, så å dusje hver dag tørker ut huden min og gjør den enda mer irritabel enn ellers.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kan venne seg til mye, men ikke sånne glufs av drittlukt når man sitter på huk

Jeg opplever dette bare ved å sitte rett opp ned (stol e.l), dette på tross av at jeg dusjer hver dag, bytter klær hver andre/tredje dag (men selv når klærene er helt nye), og vasker (og såper) meg overalt.. Så jeg har prøvd å konkludere med at det enten ikke er mye å gjøre med, eller at det forhåpentligvis bare er jeg som lukter det; eller at alle andre også opplever det samme.

Irriterende :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

har ikke dusja eller barbert meg på 3 døgn. Hvor lenge holder jeg ut?

Kanskje jeg bør anlegge skjegg?

Stemmer for at du anlegger skjegg, men dusje får du gjøre av hensyn til folk rundt deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...