stud27 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 dusja to ganger i dag Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg må si jeg nettopp satt her og skrattlo så til de grader når jeg leste det som står litt lenger oppe her. Herlig. On-topic: Sjeldent. Sorry off-topic, men det samme :!: Driter i om dette er trolling òg, like morsomt uansett! Har allerede kommet med post før, men kom på: @trådstarter Jeg dusjet mindre før, kanskje anhver til hver tredje dag - men da var jeg tross alt yngre enn det jeg var nå.. Jeg luktet aldri. Nå kjenner jeg det etter en dag, så jeg foretrekker å føle meg ren, eller ihvertfall ikke luktende, så jeg dusjer hver dag vanligvis. Edit: Sjekket bæsje-kidden's andre posts ut: troll Endret 5. mars 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg dusjer hver morgen før skolen og en ekstra gang fredag formiddag pga. gym. I helgene dusjer jeg hvis jeg skal være med folk eller føler meg spesielt skitten. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 dursjer, hver dag, kan være at jeg dursjer den ene morgenen, og så kvelden dagen etter, men aldri mer enn 2 dager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Husker ikke om jeg har svart her før så: Som oftest annenhver dag, enkelte ganger går det en dag ekstra. Aldri vært plaget med at jeg lukter noe særlig. Ikke ifølge folk jeg faktisk har spurt dersom jeg har følt meg svett også. I tillegg har jeg sensitiv hud, så å dusje hver dag tørker ut huden min og gjør den enda mer irritabel enn ellers. Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Kanskje fem ganger i uken. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Gjør ikke noe om man lukter litt. Får bare ekstra god plass på bussen Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 kan venne seg til mye, men ikke sånne glufs av drittlukt når man sitter på huk Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 kan venne seg til mye, men ikke sånne glufs av drittlukt når man sitter på huk Jeg opplever dette bare ved å sitte rett opp ned (stol e.l), dette på tross av at jeg dusjer hver dag, bytter klær hver andre/tredje dag (men selv når klærene er helt nye), og vasker (og såper) meg overalt.. Så jeg har prøvd å konkludere med at det enten ikke er mye å gjøre med, eller at det forhåpentligvis bare er jeg som lukter det; eller at alle andre også opplever det samme. Irriterende Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Å dusje hver dag er alfa omega! Det er jo maksimal velvære å være nydusjet! Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 har ikke dusja eller barbert meg på 3 døgn. Hvor lenge holder jeg ut? Kanskje jeg bør anlegge skjegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 har ikke dusja eller barbert meg på 3 døgn. Hvor lenge holder jeg ut? Kanskje jeg bør anlegge skjegg? Stemmer for at du anlegger skjegg, men dusje får du gjøre av hensyn til folk rundt deg Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Og hensyn til seg selv? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Og hensyn til seg selv? Absolutt! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Og hensyn til seg selv? Absolutt! (Y) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Trener 2økter hver dag så dusjer da nødvendigvis 2ganger per dag. Endret 24. mars 2010 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå