N* Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg syns at en gang i uken høres lite ut, selv dusjer jeg ofte 5-6 ganger i uken, spørs litt på hvor ofte jeg arbeider, men skal jeg på skole dagen etter jeg har arbeida MÅ jeg dusje. Vi har nok av folk som stinker på skolen fra før av så :s Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 en dag i uka? Da trur jeg ikke du er mye aktiv. Selv dusjer jeg nesten vær dag omtrent! 2 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tror ikke dusjing har noe med levelengde å gjøre. Men selv dusjer jeg hver dag fordi jeg liker rett å slett å være nydusja når jeg legger meg. Dessuten holder jeg på med noe som gjør meg svett og fæl stortsett hver dag. 2 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det varierer.. Dusjer enten hver dag, eller annen hver dag. Går ihvertfall sjeldent over 2 dager Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dusjer hver dag. Både fordi det er digg, og godt for kropp og sjel.. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dusjer vel i snitt daglig, kanskje litt mer. Hvis du ikke tar hensyn til trening, dusjer jeg vel 5-6 ganger i uken. Med trening, blir det fort 8-9 ganger. Stikker ofte hjem etter trening og dusjer da, trener ofte kvelder, dusjer da gjerne ikke igjen dagen etter. Dusjer ofte også bare for å våkne, men om jeg er ren fra før, tar jeg bare en kort dusj med lite/ingen såpe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg. du har nok ikke noe problem med det, men hva med de rundt deg? en gang i uken syntes jeg hørtes veldig lite ut, de fleste gjør det for å bli rene og føle seg fresh, ikke for å øke levealderen eller noe annet tull... personlig dusjer jeg alt fra 4-10 ganger i uken, alt etter hvor hektisk uka er og treninger... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 6 - 10 ganger i uken vil jeg tro. Liker å være ren. En gang i uken hørtes usannsynlig lite ut. Tror ikke du tjener leveår på å være uhygenisk. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg dusjer nesten hver dag, ikke alltid jeg dusjer i hverdagen, for da kan jeg ligge 10 min eksta i senga på morgnen. Om jeg ikke dusjer i helgen blir alt kjedelig og jeg blir sur. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dusjer hver morgen, og ekstra hvis jeg har trent eller det er en grunn til at jeg er spessielt svett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dusjer to ganger i uka jeg. Men noen ganger dusjer jeg tre og fire ganger, helt uavhengig. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 En gang om dagen. Alt over annenhver dag synes jeg blir ekkelt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Stort set hver dag. Har trening gym og kamper hver uke + at jeg har for vane å begynne å svette hvist det blir over 18 grader! Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har for vane å begynne å svette hvist det blir over 18 grader! Har så lett for å svette, jeg og. Dusjer omtrent hver morgen eller kveld. Til nå har jeg pleid å dusje før skolen, for så å stikke ned å ta et bad i fjorden etter skolen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Trener såpass mye at det blir stort sett da eg dusjer. Ellers er det når eg har jobbet og svettet flere timer. Stanken kommer fort Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hver dag, med mindre det er f.eks noe spesielt som f.eks sover ute med kompiser eller noe. Da blir det også rett hjem i dusjen. Er det en heeeslig varm dag eller jeg trenger eller noe kan jeg dusje et par ganger om dagen. Det er IKKE digg for andre når du stinker svette på 2-3meter. ei gang i uka er veldig lite synes jeg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Så godt det er råd dusjer jeg en gang for dagen. Hender jeg ikke dusjer på et par dager også, men da er jeg alene hjemme. Prøver alltid å være ren og pen når jeg skal ut blandt andre mennesker. Om jeg hadde dusjet en gang i uken hadde det stinket av meg. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dusjer hver dag stort sett. Unntaket er om jeg vet jeg skal være alene et par dager, eller om jeg er på tur i naturen. Deilig å stinke litt mann innimellom. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har ikke noe imot folk som ikke dusjer på x dager, BARE DE IKKE LUKTER! Det er forøvrig også grunnen til at jeg dusjer(+ det jeg nevnte i helgene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå