Jigzaw Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kort og enkelt. Ingen spesielle krav eller kriterier. Bare best mulig 'fon for den summen Knock your self out Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Best mulig *mobil* Vel, den er grei. Setter søket på minimum 10 timer taletid og for *under 1500,-* får man da opp Nokia 5030 og Samsung S5230. Ville eg kjøpt nokon av dei,..neh! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bare å begynne surfingen på finn.no eller qxl he-he :!: Lykke til -) Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nokia E51 tøyer budsjettet ditt litt, men har GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, WLAN og bluetooth. Har den selv. Har aldri målt batteritid, men den varer noen dager til mitt bruk. Ikke noe særlig til underholdning, men om du trenger å være online på farten er den genial. Liten og nett, og glir lett ned i lomma. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er svak for SE, og ikkje komfortabel med Nokia, så min anbefaling er denne eller denne.. Begge oppgitt med batteritid på 9 timer. Sjølv ville eg kjøpt SE C901, som er ein del dyrare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå