Penny Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Er det ikkje typisk service med bytte av vasspumpe osv og halve forrstillinga som gjer at audi er ein så dyr bil å ha? Du bommer med noen år i forhold til hva TS er på utkikk etter, men ellers korrekt observert. Audi laget forstillingen av resirkulert tyggegummi og krøllede colabokser på første A4, samt den veldig runde typen A6, så avhengig av modell kan 95-01 være dårlige år. På 2.5TDI koster det ca din førstefødte sønn og halve kongeriket å bytte registerreim og vannpumpe, men jeg mener det skal være veldig mye billigere på alle firere (herunder 1.9TDI). Kjørte A6 1.9TDI 110 hk en gang i tiden, støtter han over som mener den er treg. Har også prøvd samme motor i lettere biler, da blir det straks veldig mye bedre, selv om det støyer voldsomt i forhold til skikkelige bensinmotorer. Edit: La til " forhold til hva TS er på utkikk etter" Endret 29. august 2009 av Penny Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skiftet registerrem og vannpumpe på `97 Passat med 1.9 TDI i fjor en gang. Kostet meg mellom 5 og 6000 med deler og arbeid. Nå var dette en Passat og ikke en A4, men vil tro at disse er ganske like sånn grovt sett. Lenke til kommentar
Bygdetulling Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har ikke store kunnskaper om Saab, men faren min har 2 Audi A6 tdi og 1 A4 tdi + 3 Mazda 6 som firmabiler. Etter å ha regnet litt på driftsutgifter og vedlikehold kom han fram til at Audiene koster 3 ganger mer enn Mazdaene å holde i drift på omtrent samme kjørelengde. Bilene blir byttet hvert 3 år. Det er alltid noe som er istykker på Audiene, så tror ikke det blir flere biler av det merket for hans vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå