Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke blikk fra ukjent gutt? Kjære gutter, svar meg på dette?

Gjest gladogusikker

Anbefalte innlegg

Gjest gladogusikker

Når en gutt sitter å stirrer på deg, og snur seg flere ganger mot ei jente å sitter og stirrer på henne og sender fine, sexy og søte blikk.. vil det si at han liker henne? at han er interessert og synes hun er pen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo ligge i hans natur å sende fine, sexy og søte blikk da.. Mennesket ser på to (kanskje tre ting) Fine, stygge og de som ligger midt i mellom der (mennesket er usikker)..

Du får smile tilbake, da finner du lett ut hvilke gruppe din havner i (så lenge han ikke kjeder seg og vil leke litt med deg da... :p)

Lenke til kommentar

Hva nbmofo sa.

Men hvis jeg skulle legge ann på ei jente jeg syntes var søt, så ville jeg selvfølgelig prøvd å fange oppmerksomheten hennes for så å ta en liten hyggeli samtale.

Men det gjelder selvfølgelig ikke alle, men i følge spørsmålet ditt ville jeg nok sagt at han virka interesert i deg.

Maniche

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...