Gjest gladogusikker Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Når en gutt sitter å stirrer på deg, og snur seg flere ganger mot ei jente å sitter og stirrer på henne og sender fine, sexy og søte blikk.. vil det si at han liker henne? at han er interessert og synes hun er pen? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Gutter snur seg som regel etter alt som er litt pent på gata, så ville ikke tatt det forgitt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan også sjølvsagt være at du hadde noke forfærdelig ekkelt hengende å dingle i nasa. Men det er jo eit bra tegn at han ikkje ignorerte deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Syns hun er er pen, alt det andre er det umulig å si. Du får ta en prat med vedkommende og lære han litt manerer. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan klarer du å ikke se svaret i ditt eget innlegg? Er jeg virkelig så smart, eller du virkelig dum? /Ja, jeg tenker ikke før jeg skriver. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 å sitter og stirrer på henne og sender fine, sexy og søte blikk.. Du svarte deg selv her gitt... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det kan jo ligge i hans natur å sende fine, sexy og søte blikk da.. Mennesket ser på to (kanskje tre ting) Fine, stygge og de som ligger midt i mellom der (mennesket er usikker).. Du får smile tilbake, da finner du lett ut hvilke gruppe din havner i (så lenge han ikke kjeder seg og vil leke litt med deg da... ) Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 spm'et her blir, innbilte du deg at at han sendte deg "sexy" blikk, eller gjorde han det? Hvis han virkelig gjorde og du er sikker på det, så klarer du vel å ta hintet? Hehe. Og kvinner sier vi menn er dårlige på kroppspråk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Stirrer på sånn 20-30% av jentene mellom 18-35, så ikke det behøver ikke å bety noe annet enn at du er behagelig å hvile øynene på. Endret 27. august 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Typisk rundbrenner. En pålitelig gutt legger som oftest ikke an på fremmede. Endret 27. august 2009 av Frankline Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvis du også liker ham, så bør du går for det Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Typisk rundbrenner. En pålitelig gutt legger som oftest ikke an på fremmede. Haha, dagens.. En slik gutt ender som regel opp 30 år gammel og bor enda hos mamma;) Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva nbmofo sa. Men hvis jeg skulle legge ann på ei jente jeg syntes var søt, så ville jeg selvfølgelig prøvd å fange oppmerksomheten hennes for så å ta en liten hyggeli samtale. Men det gjelder selvfølgelig ikke alle, men i følge spørsmålet ditt ville jeg nok sagt at han virka interesert i deg. Maniche Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Menn snur seg etter allt som glitrer og/eller har bryster.... Fakta Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Menn snur seg etter allt som glitrer og/eller har bryster.... Fakta True that. Og dette er med på å gjøre mange jenter til noen overselvsikre klyser. Jeg gjør det selv, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå