Rocambole Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det noen som vet om en norsk webshop og/eller fysisk butikk på østlandet som har en overgang fra Type A han til Type B hun? (type A er den flate vanlige, mens type B er den mer kvadratiske) Jeg vet det finnes f.eks her men har ikke funnet det i de norske sjappene jeg har lett. Takker for alle svar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 clas ohlson har det sikkert... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 komplett i oslo, expert elkjøp førstnevnte har den nok men de andrer det jo bare å ringe (ikke glem lefdal) og selvsagt clasern som nevnt ar den nok Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Clasern er gutten sin det. Fant ikke det jeg lette etter, men fant det jeg egentlig var ute etter :smile: Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Clas Olshon e my ber ennj biltema ja, itj my datautstyr på BT Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Bor du i nærheten av raufoss skal du få en av meg, har iaffal 1 til overs Men fant du den på clas er det ikke noe problem... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mulig de har det på ComputerCity på Alnabru. Jobber der selv, men har hatt fri lenge så jeg husker ikke i farten. Ellers er jo telefonen din beste venn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå