larskenneth Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har nå kjøpt meg en philips 42PFL3604D/12 Jeg koblet til antennekabelen, men synes bildet virker usannsylig uskarpt. Har også bestilt en HD dekoder fra canal digital, og lurer derfor på hvor mye bedre bilde jeg kan forvente meg etter å ha koblet den opp til tv'en? Hvis det ikke er merkverdig blir nok løsningen å levere inn apparatet og kjøpe noe annet.. kabelen jeg bruker er 15m. lang, men vet ikke hvor mye det eventuelt har å si for bildekvaliteten. hvis noen eventuelt har noe slags erfaring med 3000 serien fra philips er det fint med innspill.. Jeg fant ut at det må vel ha en del og si om du har analogt eller digitalt signal inn til tv'en,.. spesielt når philips på sine hjemmesider skriver at det er en 42" Full HD 1080p digital-TV Any thoughts? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvis signalkilden er av dårlig kvalitet (feks VHS eller antennekabel rett i tven), hjelper det ikke om du har verdens beste tv. Så bildet blir merkbart bedre med en dekoder ja. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan man få inn hd kanaler med en standard mottaker? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du vil ikke få digitalt inn via kabel-TV uansett hva som står på TVen med mindre du har CAM-modul og TV som støtter kabelens signal. Det du har fått inn er vel de gamle analoge signalene som går på kabelen, og at de er dårlig er ikke så unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå