eddimann Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hei, jeg vurderer å kjøpe en TMS Motard 50cc 2009 for 15000, men jeg lurer på om det er noe bra, jeg ar hørt at 09 modellen er en god del bedre enn tidligere modeller, noen som har erfaring elns? Endret 26. august 2009 av eddimann Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Spørs vel på krava dine, har hørt at de både går dårlig og går i stykker veldig raskt. hadde heller satsa på en sykkel av kjent merke, brukt. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spørs vel på krava dine, har hørt at de både går dårlig og går i stykker veldig raskt.hadde heller satsa på en sykkel av kjent merke, brukt. Har de ikke skjerpet seg å slengt i en Am-Kjeks på den nye da? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg ville ikke hatt en slik iallfall. Kjenner 2 hvor jeg bor som har en slik sykkel. Begge har drøssevis av tull med den. Sykkelen dette helt seriøst ifra hverandre, av ingen grunn. Slik jeg forstår det, så er det en kopi av am6 motor, ikke en ekte am6 motor. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ser veldig ut som at det er en am6 motor ja. am6 motorene er pleier å være greie og du har en haug av trim og dele muligheter til den, kanskje ikke så bra utvalg av potter til den da, men det er jeg ikke sikker på. Ring litt rundt til folk som selger eldre modeller og si at du er interessert i sykkelen og spør om det er rust på ramma, er det ikke det så kjøper du den nye utgaven av sykkelen^^ Pluss på sykkelen er plasseringen av potta og bremsene. Den kan i tillegg bli levert på døra Største forskjellen med sykkler som har am6 er som regel hvor lett det går ann å skru på de og rust på ramma. Endret 28. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser veldig ut som at det er en am6 motor ja.am6 motorene er pleier å være greie og du har en haug av trim og dele muligheter til den, kanskje ikke så bra utvalg av potter til den da, men det er jeg ikke sikker på. Ring litt rundt til folk som selger eldre modeller og si at du er interessert i sykkelen og spør om det er rust på ramma, er det ikke det så kjøper du den nye utgaven av sykkelen^^ Pluss på sykkelen er plasseringen av potta og bremsene. Den kan i tillegg bli levert på døra Største forskjellen med sykkler som har am6 er som regel hvor lett det går ann å skru på de og rust på ramma. AM6 kopi, garantert. Ikke kjøp TMS, de går dårlig, går i stykker, og det kommer til å bli ett slit å få solgt den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå