flaol Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har prøvd : - å lete etter den i add/remove programs. Den finnes ikke der - å delete mappa til windows live i regedit. Det hadde ingen virkning - delete selve mappa der windows live ligger, heller ingen påvirkning. Problemet er at jeg får ikke vekk ekle windows live messenger, og det må jeg klare, ellers får jeg ikke installert msn 8.1 versjonen. Lenke til kommentar
flaol Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 den fant heller ingen windows live messenger, og install-filen som jeg lasta ned, sier at windows live fortsatt finnes på denne maskinen. Tips? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Run: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
flaol Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Run: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove gjort, og det gjorde ingenting egentlig, får fortsatt samme feil om at msn har en nyere versjon installert og blablabla Lenke til kommentar
Lex123 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Avinstaller "Windows Live Essentials" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå