larsen_vessia Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vil denne versjonen av windows kunne utnytte den fulle kapasiteten til er quad 3Ghz prosessor ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja. Det vil alle versjonene av Windows 7 ... Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Ja. Det vil alle versjonene av Windows 7 ... takker slenger inn et spørsmål til: Jeg skal bytte hovedkort og prosessor. Trenger jeg å sett opp operativsystemt på nytt? eller kan jeg bare smelle in nytt hovedkort/prosessor og game videre ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Om det er samme brikkesett kan du være heldig å slippe å installere på nytt. Selv om det ikke er en garanti. Det beste er å installere på nytt uansett. Noe jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 ok,da gjør jeg det. Siste spørsmål: Til jeg får windows 7, klarer Xp å kjøre quad? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da slenger jeg på et spørsmål til. Er pirat kopierte versjoner av W7 treger enn kjøpte? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 ok,da gjør jeg det.Siste spørsmål: Til jeg får windows 7, klarer Xp å kjøre quad? Ja. Da slenger jeg på et spørsmål til. Er pirat kopierte versjoner av W7 treger enn kjøpte? Bare hvis de inneholder ting som ikke finnes i den offisielle versjonen ... Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå