Gå til innhold

Msn live nyeste versjon

flaol

Anbefalte innlegg

Nyeste versjonen av msn live messenger fungerer ikke, ettersom jeg har 64 bit windows xp. Jeg veit at det står at 64bit ikke ska støttes av msn live, men likevel, så har jeg lest rundt at det ska fungere å laste ned selve msi filen og kjøre den. Har noen en link til hvor jeg kan få tak i denne .msi fila? Har lett rundt ganske mye, og finner ingenting (av den siste versjonen, alle andre .msi filer er altfor gamle og fungerer ikke å installere dem)

Edit :

Nå kan jeg heller ikke avinstallere live messenger..ettersom den tydeligvis ikke har en uninstall mappe/.exe. Den dukker ikke opp i add/remove programs heller. Noen som har peiling på hvordan jeg blir kvitt ekle live messenger?

Endret av flaol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg oppdaget det samme i dag når jeg skulle starte min Windows Live Messenger. Fikk opp en melding om at jeg ikke kunne logge meg på msn før jeg hadde lastet ned siste verson av programmet. Når nedlastingen var ferdig fikk jeg opp at msn ikke kunne installeres på det os jeg har. Jeg kjører også xp 64 bit.

Det har tydligvis vært noen oppdateringer i dag som har tullet til den tidligere msn versonen som fungerte.

Neders i denne linker

http://www.techspot.com/blog/129/how-to-ru...windows-xp-x64/

er det noen som skriver om det samme problemet. Avventer svar der om hva de finner ut.

Fremgangsmåten som står der er måten jeg fikk msn til å fungere tidligere, men den har nå som sagt sluttet å fungere sikkert p.g.a en oppdatering de har kjørt.

Vi får vente å se om de kommer med noe lurt i den linken som jeg postet over :)

Kanskje man burde gå over til et annet msn program? noen som vet om et annet som er bra?

Lenke til kommentar

Istede for å begynne med smørbrødlisten som d står skrevet i linken jeg postet sist så søkte jeg etter msn erstattere. Fant Pidgin.

Har ikke testet den så lenge men den funker helt greit. Ingen reklame eller noe annet fåreløbig å sette fingeren på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...