Dammed Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg får etterslep bak vinduene når jeg flytter på dem med mitt nye gtx 275 kort, hva kan være grunnen til det? Jeg har nedlastet nyeste driverne fra nvidia.com for kortet. Dette skjer kun på begge skjermene, på den ene skjermen får jeg et synlig etterslep, på den andre så ser det mer gjennomsiktig ut på en måte. (kjører to 24" skjermer i dualview) Endret 26. august 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Sjekk instillingene i Nvidia nView Desktop Manager (kontrollpanel), begge disse funksjonene kan aktiveres og deaktiveres i desktop manageren. Det er litt merkelig derimot at disse funksjonene var aktivert fra før. Mulig du har aktivert disse tidligere, men de ikke har fungert før du fikk nytt skjermkort. Endret 26. august 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) skal sjekke. edit: Klarer ikke å finne det... Hvor ligger denne funksjonen? Endret 26. august 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 ingen som har noen tips om hva some r galt? Klarer som sagt ikke å finne det in innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå