Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dater en kar fra nett, og han chatter/snakker med andre...Blåser jeg det for mye opp?!

Gjest Guest_Del_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Del_*

Vi har hatt det kjempefint og har super sex. Han har gitt meg masse forhåpninger om alt vi skal finne på og gjøre neste år osv. Det er han som pleier ta hånden min når vi er ute, koser mye og alt det der. Vi oppfører oss som et kjærestepar når vi er sammen.. Men han snakker med andre på nett/tlf, og jeg fikk vite av ei venninne av ham at han skulle faktisk treffe ei. Det ble litt diskusjon da, for vi hadde kommet "langt" syntes jeg, så det såret veldig.. Jeg brøt kontakten med ham da..

Dum som jeg var, tok jeg opp kontakten med ham igjen.. Han sa at hun andre ikke betydde noe, og det var ingen framtid for dem. Han ville vi skulle forstette, for han hadde følelser for meg.. Jeg ga ham en sjanse til.

I det siste har jeg merket at det ikke bare er meg han har kontakt med. Spurte han om det siden vi er mye med hverandre og har sex. han sa ja, men han ikke hadde tenkt å møte dem. Spurte om han enda var aktiv på den nettsiden vi traff hverandre på, men han sa nei. Dette var igår, og ei venninne så ham der idag, pålogget.. Så han løy meg rett opp i trynet..

Såklart, folk er forskjellige og får gjøre hva de vil. Men forstår ikke hvorfor han lyver om det? Når jeg først møter noen, som er sjelden. Bruker jeg min tid og følelser på bare den og ikke 100 andre verken på nett eller virkelige liv. Føler det blir ganske useriøst og respekløst..

Jeg har sagt til ham at jeg ikke forventer vi skal gå inn i et forhold, men når vi er blitt ganske close og har sex, synes jeg det er sårt når han treffer og skriver med andre.. Det er jo ikke seriøst i det hele tatt, og da er han jo tydeligvis ikke interessert i meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt ikke kult at han har flere enn deg, og jeg skjønner deg veldig godt, men sånt skjer gjerne når dere ikke er sammen.

Du får finne ut om du vil akseptere det eller ditche han. Men du forventer ikke å gå inn i et forhold med han?

Vil du være sammen med han? Ville du stolt på at det bare ville vært deg?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Del_*
Det er selvsagt ikke kult at han har flere enn deg, og jeg skjønner deg veldig godt, men sånt skjer gjerne når dere ikke er sammen.

Du får finne ut om du vil akseptere det eller ditche han. Men du forventer ikke å gå inn i et forhold med han?

Vil du være sammen med han? Ville du stolt på at det bare ville vært deg?

Takk for svar :)

Forstår det du skriver først.. Og det er jo tross alt hans business... Men det jeg reagerer på, er at han har begynt å lyve om det.

Jeg var "klar" for å bli bedre kjent med ham og eventuelt gått inn i et forhold når vi var blitt bedre kjent og alt var like bra da. Men ikke nå lenger..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Del_*
Jeg kunne foreslått at du snakket med han, men siden han lyver om de andre lot jeg det være.

Det er hans valg, ja. Og du kan velge å dumpe han om du ikke vil godta det han driver med.

Har prøvd å snakke med ham, men det har vist seg i ettertid at han løy om det han sa da. Så stoler ikke på det han sier lengre.. Da er det jo egentlig skrinlagt allerede..

Det er jo ikke vits å innlede noe med en som lyver om saker og ting. Men samtidig gir han meg så utrolig med forhåpninger og sier han synes jeg er ei kjempeflott jente osv.. Må finne frem viljestyrken min tror jeg :yes:

Nei, alt er kaos i hode og hjerte nå gitt.. Vett egentlig ikke hvor jeg ville med innlegget, men var greit og få "lettet på trykket"...:)

Lenke til kommentar

Har har du nok bare støtt på en av de der ute som tar litt lett på lovnader og tøyer sannheten dithen der man får mest ut av resultatene.

Du blåser det nok ikke for mye opp etter som det kun er du som bestemmer hva du tolererer av en du dater, og jeg ville heller ikke tolerert å bli jugd opp i trynet. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg glemt han, og lagt han bak meg. Med mindre jeg kunne klart å holde det til kun et fysisk forhold uten forpliktelser. :)

Lenke til kommentar
Jeg har sagt til ham at jeg ikke forventer vi skal gå inn i et forhold, men når vi er blitt ganske close og har sex, synes jeg det er sårt når han treffer og skriver med andre..

Sånn er det når dere ikke er i et forhold. Skjønner at du ikke liker det, men det er nå du som har gått med på dette her og da må du nesten finne deg i det.

Og det med løgnene hans er kjipt gjort. Enten er det sånn at dere ikke er så close som du tror, eller så lyver han for å slippe at du lager drama.

Uansett, det er tydelig at du leter etter mer enn han gjør, og slik kan ikke funke. Hadde jeg vært deg hadde jeg takket for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Del_*

Ja, det er så sant som det kan bli... Nå er jeg heller ikke så betatt som jeg var, alt har blitt så patetisk og rotete.. Men er allikevel såret og skuffet.. Men, thats life! Ordner seg nok det også!

Takk for innspill og tanker folkens! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Del_*
Har har du nok bare støtt på en av de der ute som tar litt lett på lovnader og tøyer sannheten dithen der man får mest ut av resultatene.

Du blåser det nok ikke for mye opp etter som det kun er du som bestemmer hva du tolererer av en du dater, og jeg ville heller ikke tolerert å bli jugd opp i trynet. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg glemt han, og lagt han bak meg. Med mindre jeg kunne klart å holde det til kun et fysisk forhold uten forpliktelser. :)

Når jeg tok opp kontakten igjen, var det faktisk bare for å få meg noe.. Søndag, fyllesyk og greier hehe.. Vi hadde super sex, men han ville ikke fortsette med slike "følelseløse" møter som han kalte det.. Han sa da han hadde følelser for meg og fisket etter om jeg hadde det også. Jeg trodde ikke han hadde hatt det i det hele tatt, og hadde "omstilt" meg etter det. Men så ble det jo snudd opp ned, og jeg ga alt plutselig.. Hmm, bra rotete dette her gitt :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har sagt til ham at jeg ikke forventer vi skal gå inn i et forhold, men når vi er blitt ganske close og har sex, synes jeg det er sårt når han treffer og skriver med andre..

Sånn er det når dere ikke er i et forhold. Skjønner at du ikke liker det, men det er nå du som har gått med på dette her og da må du nesten finne deg i det.

Hun har ikke sagt noe som tyder på at hun har gått med på dette. Hun har bare ikke tatt en endelig avgjørelse.

Lenke til kommentar
Jeg kunne foreslått at du snakket med han, men siden han lyver om de andre lot jeg det være.

Det er hans valg, ja. Og du kan velge å dumpe han om du ikke vil godta det han driver med.

Har prøvd å snakke med ham, men det har vist seg i ettertid at han løy om det han sa da. Så stoler ikke på det han sier lengre.. Da er det jo egentlig skrinlagt allerede..

Det er jo ikke vits å innlede noe med en som lyver om saker og ting. Men samtidig gir han meg så utrolig med forhåpninger og sier han synes jeg er ei kjempeflott jente osv.. Må finne frem viljestyrken min tror jeg :yes:

Nei, alt er kaos i hode og hjerte nå gitt.. Vett egentlig ikke hvor jeg ville med innlegget, men var greit og få "lettet på trykket"...:)

sorry, kanskje eg er en dritsekk som sier det, men du høres ut i fra det eg leser at du er veldig lett å imponere og veldig godtroende. Så om du ikke er den personen som klarer å finne noen du kan være sammen med lett. Men bare fordi han sier at dere kommer til å ha det så fint sammen blæ blæ blæ betyr det ikke en shit. Sånne folk som han bør man holde seg langt unna hvis du ønsker noe seriøst ut av det.

Lenke til kommentar

Når jeg leste innlegget ditt så jeg du brukte ordet "sex" veldig mange ganger. Da får jeg et intrykk av at det er nettopp det forholdet deres er bygd på - sex. Det virker for meg som at dere er bare èn i forholdet, men to om sexen. Man lyver ikke til personen man vil være sammen med og ha et forhold med. Selv om at han sier at han gjerne vil ha et forhold med deg vil han tydeligvis ikke det hvis han har behov for å treffe andre damer og chatte med andre?

Det skal også være sagt at nettdating sjeldent er suksess. Vi har alle hørt utallige historier om skjørtejegere på nett som utgir seg for å være interessert i forhold, men som viser seg å bare være interessert i sex. Å let's face it, internett er en enkel måte å lyve og få tilgang på nettopp det. Så når man ser det på den måten ville jeg vært litt skeptisk jeg i utgangspunktet og hvis han da i tillegg lyver deg rett i tryne..., da er han kanskje ikke den du trodde.

For å svare på spørsmålet så nei, du blåser ikke det for mye opp. Det er rett og slett nødvendig av deg å gjøre noe med dette og ikke finne deg i den situasjonen du er oppi. Du kan få så mye bedre :) På samme måte som internettet blir brukt av uærlige skjørtejegere, blir det også brukt av ærlige menn og kvinner som ønsker det samme som deg og ikke bare sex.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Del_*

sorry, kanskje eg er en dritsekk som sier det, men du høres ut i fra det eg leser at du er veldig lett å imponere og veldig godtroende. Så om du ikke er den personen som klarer å finne noen du kan være sammen med lett. Men bare fordi han sier at dere kommer til å ha det så fint sammen blæ blæ blæ betyr det ikke en shit. Sånne folk som han bør man holde seg langt unna hvis du ønsker noe seriøst ut av det.

Synes ikke du er en drittsekk :) Kan godt hende jeg er godtroende, uansett om jeg aldri faller for noen lett.. Det irriterer meg at jeg trodde på ham! Han var den første jeg har datet etter jeg hadde hatt "ferie" fra alt som heter dating og menn i over 1,5 år. Grunnen til det var at jeg gikk ut ifra et forhold som ikke var bra i det hele tatt sist. Så møtte jeg han på den datesiden, vi fikk god kontakt, men jeg slettet meg pga slikt nettstyr/dating ikke er noe for meg. Så ballet det bare på seg.. Så nå er det vel "ferie" igjen hehe... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...