Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer folk på t-skjorta mi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken t-skjorte har gitt deg et ligg?

Du tenker for enkelt.

Den enkle løsningen er ofte å foretrekke, ja. Hvis det finnes ei t-skjorte som autpmatisk gir et ligg, vil jeg gjerne vite om den. Ellers har jeg andre kvaliteter, så jeg behøver ikke å sette min lit til et klesplagg. Denne t-skjorta bruker jeg fordi jeg synes motivet er morsomt.

Lenke til kommentar

Hvilken t-skjorte har gitt deg et ligg?

Du tenker for enkelt.

Den enkle løsningen er ofte å foretrekke, ja. Hvis det finnes ei t-skjorte som autpmatisk gir et ligg, vil jeg gjerne vite om den. Ellers har jeg andre kvaliteter, så jeg behøver ikke å sette min lit til et klesplagg. Denne t-skjorta bruker jeg fordi jeg synes motivet er morsomt.

Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem. Kjedelig, men sant.

Lenke til kommentar
Kan jeg få et eksempel på hvilke t-skjorter så øker sjangsen ?

Det hadde hjulpet om du sa hvem som har påstått noe sånt, og gjerne sitert denne personen.

Edit: med unntak av TheMartine, som også posta bilde.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Synes skjorta trådstarter linker til var artig jeg. Man må seff se an situasjonen mhp potensielt kontroversielle budskap. Dukker jeg opp med Immortal-skjorta mi til folk som ikke kjenner meg, så kan jeg fort bli oppfattet som satanist - selv om jeg bare bryr meg om musikken. Tror vennene dine vil le noen ganger, så når oppmerksomheten blir borte kan du likesågodt gi den bort til loppis. Men jeg ville ikke dukket opp på en jobb med en sånn t-skjorte...

Lenke til kommentar
Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg.

Ehm, nei. Leste du ikke hva Kloever sa? "Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem."

Lenke til kommentar

Det siste eksempelet var jo morsomt, men det indikerer jo at man må drikke for å like meg, hahaha. Jeg vil ikke gå i ei feminist-skjorte av respekt for ballene mine.

Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg.

Ehm, nei. Leste du ikke hva Kloever sa? "Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem."

Står Kloever i ledtog med Snublefot? Eller er de samme person? Hvorfor kan Kloever snakke på Snublefots vegne?

Lenke til kommentar
Det siste eksempelet var jo morsomt, men det indikerer jo at man må drikke for å like meg, hahaha. Jeg vil ikke gå i ei feminist-skjorte av respekt for ballene mine.

Hei, feminister respekterer ballene dine, de også. Helt sant. Men det er en magisk t-skjorte, du må bare tro meg. Nå vet du i hvert fall at det finnes t-skjorter med enorm tiltrekningskraft på visse jenter, så gjenstår det å se hvordan du forvalter denne dyrebare informasjonen.

Lenke til kommentar

Står Kloever i ledtog med Snublefot? Eller er de samme person? Hvorfor kan Kloever snakke på Snublefots vegne?

Sjansen for at jeg bommer er mikroskopisk. Jeg trodde det her var åpenbart for alle, men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Poenget var at du trakk en ugyldig slutning. Ingenting av det Snublefot sa impliserer at det må finnes skjorter som hjelper deg å få deg noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...