McBitch Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg går i en skjorte hvor det står "Anti Islam", så gidd bry deg om en harry sydenskjorte. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Hvilken t-skjorte har gitt deg et ligg? Du tenker for enkelt. Den enkle løsningen er ofte å foretrekke, ja. Hvis det finnes ei t-skjorte som autpmatisk gir et ligg, vil jeg gjerne vite om den. Ellers har jeg andre kvaliteter, så jeg behøver ikke å sette min lit til et klesplagg. Denne t-skjorta bruker jeg fordi jeg synes motivet er morsomt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den enkle løsningen er ofte å foretrekke, ja. Hvis det finnes ei t-skjorte som autpmatisk gir et ligg, vil jeg gjerne vite om den. Den. I visse kretser. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvilken t-skjorte har gitt deg et ligg? Du tenker for enkelt. Den enkle løsningen er ofte å foretrekke, ja. Hvis det finnes ei t-skjorte som autpmatisk gir et ligg, vil jeg gjerne vite om den. Ellers har jeg andre kvaliteter, så jeg behøver ikke å sette min lit til et klesplagg. Denne t-skjorta bruker jeg fordi jeg synes motivet er morsomt. Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem. Kjedelig, men sant. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Det har jeg ingen tro på. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan jeg få et eksempel på hvilke t-skjorter så øker sjangsen ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan jeg få et eksempel på hvilke t-skjorter så øker sjangsen ? +1 Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Kan jeg få et eksempel på hvilke t-skjorter så øker sjangsen ? Det hadde hjulpet om du sa hvem som har påstått noe sånt, og gjerne sitert denne personen. Edit: med unntak av TheMartine, som også posta bilde. Endret 30. august 2009 av Kloever Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg. Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Synes skjorta trådstarter linker til var artig jeg. Man må seff se an situasjonen mhp potensielt kontroversielle budskap. Dukker jeg opp med Immortal-skjorta mi til folk som ikke kjenner meg, så kan jeg fort bli oppfattet som satanist - selv om jeg bare bryr meg om musikken. Tror vennene dine vil le noen ganger, så når oppmerksomheten blir borte kan du likesågodt gi den bort til loppis. Men jeg ville ikke dukket opp på en jobb med en sånn t-skjorte... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg. Ehm, nei. Leste du ikke hva Kloever sa? "Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem." Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan jeg få et eksempel på hvilke t-skjorter så øker sjangsen ? Dæven, er dere svaksynte, eller? Har jo posta et strålende eksempel bare noen hakk lenger opp her. Og det var ikke kødd engang. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Det siste eksempelet var jo morsomt, men det indikerer jo at man må drikke for å like meg, hahaha. Jeg vil ikke gå i ei feminist-skjorte av respekt for ballene mine. Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg. Ehm, nei. Leste du ikke hva Kloever sa? "Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem." Står Kloever i ledtog med Snublefot? Eller er de samme person? Hvorfor kan Kloever snakke på Snublefots vegne? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det siste eksempelet var jo morsomt, men det indikerer jo at man må drikke for å like meg, hahaha. Jeg vil ikke gå i ei feminist-skjorte av respekt for ballene mine. Hei, feminister respekterer ballene dine, de også. Helt sant. Men det er en magisk t-skjorte, du må bare tro meg. Nå vet du i hvert fall at det finnes t-skjorter med enorm tiltrekningskraft på visse jenter, så gjenstår det å se hvordan du forvalter denne dyrebare informasjonen. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det siste eksempelet var jo morsomt, men det indikerer jo at man må drikke for å like meg, hahaha. Jeg vil ikke gå i ei feminist-skjorte av respekt for ballene mine. Snublefot sa at denne t-skjorta aldri ville gi meg et ligg, altså indirekte at det finnes t-skjorter som kan gi et ligg. Ehm, nei. Leste du ikke hva Kloever sa? "Noen t-skjorter minker sjansene dine, uten at andre t-skjorter nødvendigvis må øke dem." Står Kloever i ledtog med Snublefot? Eller er de samme person? Hvorfor kan Kloever snakke på Snublefots vegne? Sjansen for at jeg bommer er mikroskopisk. Jeg trodde det her var åpenbart for alle, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Står Kloever i ledtog med Snublefot? Eller er de samme person? Hvorfor kan Kloever snakke på Snublefots vegne? Poenget var at du trakk en ugyldig slutning. Ingenting av det Snublefot sa impliserer at det må finnes skjorter som hjelper deg å få deg noe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Jo visst. Hvorfor skulle det ellers være relevant at denne t-skjorta ikke skaffer meg et ligg? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jo visst. Hvorfor skulle det ellers være relevant at denne t-skjorta ikke skaffer meg et ligg? Du har visst ingen planer om å innse hvor dumt dette blir. Skjønner du ikke at plagg kan bli hindringer? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har ingen tro på at et klesplagg vil være et hinder hvis jeg vil få meg et ligg. Især ikke dette plagget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå