€uropa Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Da jeg var på ferie kjøpte jeg ei sånn skjorte. Hvordan reagerer folk på en som går med ei sånn skjorte? Hva tenker dere om vedkommende? Reagerer dere annerledes hvis en god venn bruker den enn hvis en fremmed eller lite kjent person bruker den? Reagerer dere annerledes på kjønn, alder, osv? Fortell også hvor gamle dere er, kjønn og hvorfor dere mener det dere mener om den. Jeg er 16 år dersom det skulle bety noe. (Motivet er "Spanish Triathlon" og under står det "Drinking", "Eating" og "Fucking" med tilsvarende bilder.) Endret 26. august 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ikke hotlink bildene dine. De synes ikke. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Gidder ikke besøke nettsiden jeg ser står printa på t skjortene til folk. Hva som står på den er ditt eget valg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Som YellowCake sa synes ikke bildet, så jeg lastet det opp på nytt: Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg ville ikke reagert noe nevneverdig. Hva folk går i bryr meg ikke så veldig mye, men noen morsomme t-skjorter gjør nok ingen skade med mindre du støter på en voldelig ekstrem-konservativ fyr Jeg ville for min del aldri gått med noe sånt, men det er for så vidt bare min smak Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Trur ikkje så mange vil reagere på denne t-skjorta. Ikkje er den særlig grafisk og med untak av eit ord som er klassifisert som styggt på engelsk så er det ikkje teksta problematisk heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg hadde vel egentlig bare reagert med å tenke at den som gikk med t-skjorten var litt enkel, og antageligvis ville rullet rundt på gulvet i hysterisk krampelatter om noen hadde sagt "promp", "tiss" eller "bæsj" til ham. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg hadde vel egentlig bare reagert med å tenke at den som gikk med t-skjorten var litt enkel, og antageligvis ville rullet rundt på gulvet i hysterisk krampelatter om noen hadde sagt "promp", "tiss" eller "bæsj" til ham. Jeg ser ikke poenget i at det kunne vært hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det kommer litt ann på hva slags type folk. Jeg for min del hadde bare syns det var fett, men eldre mennesker kommer nok til å tenke noe sånt som "ungdommen nå til dags, at det går ann!". Men det er jo ikke noe å bry seg om så lenge det ikke er noen du kjenner. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Eg ville nok tenkt du var litt teit og barnslig viss eg såg deg i den (uansett kva person du måtte vere). Blir litt for primitivt etter mi meining. Gut, 18 år. Endret 26. august 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hadde aldri gått med den selv, tipper den appelerer til folk mellom 14-16 år. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Når folk går med slike t-skjorter virker de på meg som selvsikre og folk som driter i hva andre syns. Det syns jeg er fett. Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Virker litt barnslig, men hadde ikkje brydd meg noko særleg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Når folk går med slike t-skjorter virker de på meg som selvsikre og folk som driter i hva andre syns. Det syns jeg er fett. Bra. Det er akkurat slik jeg vil fremstå. Men jeg vil bruke den uansett. Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Når folk går med slike t-skjorter virker de på meg som selvsikre og folk som driter i hva andre syns. Det syns jeg er fett. Bra. Det er akkurat slik jeg vil fremstå. Men jeg vil bruke den uansett. Hvorfor fremstå som noe du ikke er? Du bryr deg jo tydeligvis om hva folk synes. Tenker vel også at den virker litt barnslig, men så kommer det jo an på aldersgruppen man omgås osv. Endret 26. august 2009 av Right Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg vil nå kalle meg selv for selvsikker og det er slik jeg vil fremstå. Jeg bryr meg ikke om hva folk synes om t-skjorta, jeg kommer til å bruke den uansett, men jeg synes det hadde vært moro med en liten undersøkelse. Jeg er 16 år og omgås folk på min alder. Endret 26. august 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Du er 16, og den eneste andre personen her som liker den er 15. Tolk det som du vil. Endret 26. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du er 16, og den eneste andre personen her som liker den er 15. Tolk det som du vil. Det står at han omgås folk på sin egen alder (min alder). Den alderen tolker det som et tegn på selvsikkerhet, da er det jo ikke noe problem at han går i den? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Det står at han omgås folk på sin egen alder (min alder). Den alderen tolker det som et tegn på selvsikkerhet, da er det jo ikke noe problem at han går i den? Hvorfor det? Det har jo blitt gjort klinkene klart at det er den eneste aldersgruppen motivet fungerer i, og da kreves det jo null selvsikkerhet for å bruke den. Endret 26. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvorfor det? Det har jo blitt gjort klinkene klart at det er den eneste aldersgruppen motivet fungerer i, og da kreves det jo null selvsikkerhet for å bruke den.Selv om han omgås med sin egen alder er det gjerne eldre/yngre personer rundt omkring, f. eks. hvis de henger på et senter. Dessuten indikerer det at han gir faen i hva folk syns (noe som i og for seg er selvtillit), og det syns de fleste er kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå