Anonym5656 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Heisann. Har allerede en digital dekoder og kabel-tv uttak i veggen, men har ikke noe kort eller abonnement. Jeg ønsker bare å ha standardkanalene som nrk, tv2 og tv norge. Hva vil være det billigste alternativet for meg? Jeg hadde håper på at jeg kunne bruke boksen uten kort, og få inn de så kalte standardkanalene, men det gikk altså ikke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du må sjekke med selskapet som eier kabelnettet (f.eks Get, Canal Digital, etc). Du har ingen andre valg enn det de kan tilby. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvis det er Canal Digital så er ligger vel de norske kanalene der som analogt, altså når du plugger TVen inn direkte i antennekontakten UTEN å bruke dekoderen. Blir selvsagt ikke digital kvalitet men du får nå sett TV. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Akkurat. Ja, men TV'en har ikke fjernkontroll som fungerer, så det er umulig å søke etter kanaler der. Også er TV'en av en et slikt merke at universalkontrollen heller ikke fant den(nå skal det sies at denne kontrollen ble kjøpt på biltema). Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det billigste vil vel da bli å kjøpe en brukt TV med fjernkontroll ... (Du kan vel nesten få dem gratis hvis du henter dem selv.) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Ja, det tror jeg også er det billigste. Bare dumt jeg ikke har heis og bor i 4. etasje... Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Latskap heter det hehe.. Med mindre du finner en tv som veier 50kg så klarer vel til og med ei 10 år gammel jente å bære en tv opp 4 etasjer ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå