lnasm Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei! Har litt peiling på data, men ikke akkurat dette; jeg har reinstallert XP på en gammal pc for å se om den ble brukbar igjen (noe som den forøvrig ble), men får ikke spilt av noen lyd, for jeg må oppdatere drivere Hvordan kan jeg finne ut hvilke lydkort jeg har? (regner med at det er lydkortet som må ha oppdaterte drivere?) Har prøvd dette: høyreklikke på min datamaskin -> maskinvare -> enhetsbehandling -> og så oppdatere drivere derfra, men får bare en feilmelding hvor det står: "Kan ikke installere denne maskinvaren Maskinvaren ble ikke installert fordi veiviseren ikke finner den nødvendige programvaren" Noen som har noen ideer? (håper jeg tok med nok info :S) Tusen takk! Lenke til kommentar
lnasm Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Da har jeg mer informasjon! Etter en del søking og slikt, så viser det seg at det ikke er noe lydkort installert (tror jeg??) Det var jo lyd der før jeg reinstallerte XP, så hva skal jeg gjøre nå? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
lnasm Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Ingen som har noen idé? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Last ned PC Wizard 2009.1.90 , se hvilket hovedkort du har, og last ned drivere fra produsenten. Hvis du har eksternt lydkort, så mener jeg du vil se det under Multimedia i PC Wizard ! Hvis du vil ha hjelp til å finne drivere, så post bilde av PC Wizard ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå