sdf123 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Har en Audi A4 2002 modell tilsvarende denne: Jeg har nå fått meg en FM transmitter slik at jeg kan spille fra mp3spilleren på radioen. Jeg har mulighet til å stille inn hvilken frekvens jeg skal spille på. Men når jeg spiller, så piper det ca 1 gang hvert 10sekund, noe som er enormt plagsomt. Det samme skjer når jeg feks hører på radioen i bilen og kommer en plass hvor det er dårlig dekning og mister radio signalet, da kommer også samme piping. Jeg lurer på å om det kan ha noe med RDS å gjøre? Noen som vet noe mere om dette og er det mulig å slå av? Endret 26. august 2009 av everlong Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det har nok noe med RDS å gjøre ja. Og det er mest asnnsynlig mulig å slå det av. Hvilken radio har du? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Tror den heter concert 2? Endret 26. august 2009 av everlong Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Uten å spesifikt ha noe info om radiomottrakeren din, så gjelder dette generelt: Slå av AF (Auto Frequency) og TA (Traffic Anouncements). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå