Mafo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Doro 345gsm har digre taster, stor skrift på skjermen og god, høy lyd. Les mer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 ok, dette er en mobil jeg må få tak i til pappa han klager altid over at han ikke ser eller klarer å trykke på de små tastene grunnet hender som små banankasser Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Må si Doro gjør en god jobb på mobilmarkedet. Eldre trenger også mobiler, dog mobiler med annen konstruksjon og grensesnitt enn almennheten, men du verden Doro gjør det beste ut av det....flott stort pluss i boka! Lenke til kommentar
anonymous Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 iPhone killer number 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bluetooth: Nei Joda. Med en vekt på 97 gram er ikke 345gsm noen kjempe sammenlignet med enkelte av produsentens andre modeller, men den er langt fra noen liten krabat. Og jeg veier 181 cm. Fantastisk mobil. Eneste minus er dårlig utnyttelse av skjerm ved skriving av SMS og litt for dårlig batteri. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Den så ikke akkurat pen ut, og selv eldre mennesker ønsker å ha en ny og hip telefon. Syns du kunne gjort mye med utsende og skjermen for at den skal se bedre ut samtidig som den bevarer konseptet bak en slik telefon. Da jeg prøvde å finne en ny mobil til bestemor spurte hun om det var kamera på den, og da jeg spurte om hun faktisk bruker kameraet så var svaret veldig sjeldent, men hun forventer likevel kamera av en ny telefon. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hipp granny, ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg