Majjan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nytt nedlastbart innhold til Mass Effect ser snart ut til å ankomme. Les mer Lenke til kommentar
Teknicon Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette er vel gammelt nytt, innholdet og prisen har jo vært kjent en liten stund nå, og det ser ikke "snart ut til å ankomme", Pinnacle Station gikk jo live på XBL IGÅR! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ekstremt kjedelig DLC. Ekspanderer ikke historien i det hele tatt, som spillet ble reklamert med når det kom. Forrige pakke var faktisk uendelig mye bedre, selv om den også skuffet. Men 150 kjappe gamerscore poeng. Brukte vel 1 time på å fullføre Pinnacle Station. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig å spille denne selv om man er ferdig med selve spillet, eller trenger jeg et savegame hvor historien ikke er fullført? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du trenger et savegame som ikke er fullført. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Takk. Da gidder jeg nok ikke kjøpe den, venter heller på ME2. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 bioware er best for tia synes jeg, spiller mass effekt ennå en gang iblant , det er rett og slett spillbart, men kunne trengt en patch på pc for å gjøre den versjonen mere "pc" og ikke så vanilla konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg